וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום אני יכול לומר 'אמרתי לכם'"

עדי שמחוביץ

17.9.2008 / 21:49

כך אמר מבקר המדינה לינדנשטראוס בטקס הענקת אות עמותת אומ"ץ לשנת 2008. יו"ר העמותה: "אנו מתפללים שתימצא התרופה לשחיתות"

מערכת וואלה!

(צילום: אלכס זגוניקוב, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

"עברנו תקופה לא קלה בשלוש וחצי השנים האחרונות. היינו צריכים לעמוד בפני כוחות חזקים מאוד ומבוססים מאוד. לא זכינו תמיד בזר של שושנים, אך נדמה לי כי היום אני יכול להגיד: 'אמרתי לכם'". כך אמר הערב (רביעי) מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בטקס חלוקת אות אומ"ץ לשנת 2008 במוזיאון ארץ ישראל.

בין מקבלי האות של תנועת אומ"ץ - אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי - היו השופטת בדימוס דליה דורנר, ניצב בדימוס יעקב בורובסקי, ח"כ אריה אלדד והעיתונאים רביב דרוקר, נתן זהבי וכרמלה מנשה.

יו"ר תנועת אומ"ץ אריה אבנרי אמר בטקס, כי "כל שנה אנחנו מתפללים שתימצא התרופה לשחיתות. האירוע נערך בתאריך מיוחד בו כוחות האור ניצחו. ראש הממשלה אולמרט עוזב את תפקידו. אנו שמחים כי אחד מהמועמדים הערב, שרת החוץ ציפי לבני, קיבלה בעבר את אות אומ"ץ ואנו מצפים מראש הממשלה הבא שיילחם בשחיתות ויחזיר את אמון העם".

אבנרי תקף בחריפות את אולמרט וקרא לו "מיליונר יהיר, מתנשא וחסר ערכים. זו טעות אופטית לחשוב שאחרי סילוקו מהחיים הפוליטיים וסילוק חברו הירשזון, אנחנו יכולים לנוח על זרי דפנה" אמר אבנרי. "אנחנו נחים על זרי קוצים כשעדיין יש אנשים מושחתים במערכת".

"השנה האחרונה היתה שנה שבה נפרצו כל הסכרים בשלטון החוק - שנה שבה איש הלא ישר בעיניו יעשה", הוסיף אבנרי. "העבריינים הפכו להיות כוכבי טלוויזיה, ועם ישראל צופה בהופעות של טל-נבלות. רבבות תיקים נסגרים בנימוק מוזר של חוסר עניין לציבור. מיהו אותו ציבור? למרבה הצער, ראש הממשלה מינה שר משפטים חדש שמקצץ בסמכויות ונוקט גישה סלחנית כלפי פוליטיקאים".

השופטת בדימוס דליה דורנר, שקיבלה את אות אומ"ץ, אמרה בטקס כי "היום יש מומחים לא מעטים לתענוגות החיים, דוגמת שר האוצר לשעבר הירשזון. השחיתות חונקת את המדינה ומפוררת אותה. עם זאת, אני אופטימית. יש במדינה שחיתות. אך אנחנו עדיין לא מדינה מושחתת. אני רואה נתונים של תרבות פוליטית שדוחה את השחיתות. כך אמר הערב (רביעי) מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בטקס חלוקת אות אומ"ץ לשנת 2008 במוזיאון ארץ ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully