וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: תנין אוכל צהריים

26.8.2012 / 11:08

עוד חיות מסביב לעולם: ברבורים ואנשים שוחים יחד, אמא לביאה נחה עם גור האריות שלה, זוג קופים מזדווגים בלי בושה

סינגפור: פוסום "זנב מברשת" בספארי לילה

פוסום "זנב מברשת" מביט במבקרים בספארי הלילה החדש בסינגפור, המציג תערוכה שבמרכזה מיני חיות שונים וציפורים מאוסטרליה. הפוסומים, חיות כיס בינוניות, הובאו לאוסטרליה וניו זילנד במאה ה-19, וכיום הם נחשבים לאחד המינים הנפוצים במדינות אלה.

ציריך: על ברבורים ואנשים

ברבורים שוחים לצד אנשים באירוע שחייה ציבורית בנהר לימט בציריך, שווייץ. משרד המטראורולוגיה השווייצרי פרסם אזהרת חום לשבוע הקרוב, זאת לאחר שהטמפרטורות הגיעו ללמעלה מ-30 מעלות צלזיוס.

טנזניה: אמא לביאה וגור אריות

לביאה נחה לצד הגור שלה בפארק הלאומי סרנגטי בטנזניה. הפארק הלאומי העצום, שהוכרז כאתר מורשת של אונסק"ו מושך אליו תיירים רבים, וניתן למצוא בו, לצד תנינים ונחשי פיתון, גם ג'ירפות, פילים, אריות ועוד.

טנזניה: זוג קופים מזדווגים

זוג קופי בבון מזדווגים בפארק הלאומי סרנגטי שבטנזניה. בתקופת המחזור של נקבת הבבון מתנפחים אחוריה ומאדימים, וכך הם יישארו עד תקופת הביוץ וההזדווגות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ארצות הברית: צבי מים נדירים בוקעים

צב מים מסוג "לוגר הד" שבקע מביצתו מפלס את דרכו על גבי החול בחוף הים בעיירה מירטל ביץ' בדרום קרוליינה, ארצות הברית. במהלך תקופת הקינון מתנדבים רבים מאיזור זה מסיירים בחופים על מנת לשמר ולעקוב אחרי אוכלוסיית הצבים הללו, שנמצאים בסכנת הכחדה בטבע.

אקוודור: פרה למרגלות הר געש

פרה מכוסה באפר למרגלות הר הגעש טונגוראווה במרכז אקוודור (130 ק"מ מהבירה קיטו). הר הגעש, שגובהו 5,020 מטרים, החל להתפרץ בימים האחרונים ופלט כמויות גדולות של גז לאוויר ואפר שכיסה רבים מהכפרים הסמוכים למקום שנתבקשו להתפנות. הר הגעש נחשב לפעיל כבר מאז אוקטובר 1999, וזו אינה הפעם הראשונה שתושביו נקראים לעזוב את המקום.

ארצות הברית: תנין אוכל ארוחת צהריים

תנין בשעת סעודת צהריים בפארק "גאטוראמה" במדינת פלורידה, ארצות הברית. בתקופה זו בוקעים תנינים רבים מהביצים שלהם, והפארק מקיים בשטחו פסטיבל לכבודם בהשתתפות יותר מ-3,000 ביצי תנינים שנאספו ברחבי המדינה. בטבע רק כשני אחוזים מהתנינים מצליחים להגיע לבגרות, ואילו בפארק מגיעים לבגרות 98% מהתנינים החיים שם.

מלזיה: היפופוטם נולד לפני חג "עיד אל פיטר"

בייבי היפופוטם בן ארבעה ימים משחק עם אמו קיבו בגן החיות בקוואלה לאמפור, בירת מלזיה. שמו הזמני של הגור הוא "סייאוואל", והוא נקרא כך מפני שעל פי לוח השנה האיסלאמי הוא נולד בסייאוואל, יום המסמל את תחילתו של חג "עיד אל פיטר". מינו של ההיפופוטם הקטן עדיין לא ידוע, ולאחר שייתברר, יינתן לו שמו הקבוע.

ארצות הברית: סוסים ננטשים בשל הבצורת

ג'נה סטופס, שמנהלת ארגון הצלה למען בעלי חיים, לצד שני סוסים נטושים במקלט ההצלה בעיר גלנווד במדינת אייווה, ארצות הברית. הבצורת, שפוקדת בעיקר את מדינות צפון מרכז ארצות הברית, גרמה לכך שלא נותר די מזון בשדות המרעה על מנת להאכיל את הסוסים. המחירים המאמירים של התבואה הותירו מספר מגדלים במדינה ללא אפשרות להאכיל את הסוסים שלהם, והם נוטשים אותם בעמותות שונות.

אנגליה: אלטון הינשוף ביום מדידות

אלטון הינשוף נמדד ונשקל ביום מדידות בגן החיות בלונדון, אנגליה. הגובה והמשקל של כל חיה מתוך 16,000 החיות בגן החיות נמדדים פעם בשנה, והם משמשים את הזואולוגים על מנת לעקוב אחרי התפתחותם ולהשוות מידע על אלפי חיות בסכנת הכחדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully