וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: אף פעם לא ראיתם חמור עושה פיפי?

29.7.2012 / 11:30

עוד במדור "חיות מסביב לעולם": עלייה במספר מגדלי חיות המחמד במדינה, נמר בגן עדן לחיות בר בסרי לנקה, ורועה צאן חוסם את קו הזינוק בשלב האחרון של תחרות ה"טור דה פראנס"

אקוודור: קוף סנאי באי הקופים

קוף סנאי מטפס על עץ ב"אי הקופים" בטנה, אקוודור. קופים אלה חיים בעיקר ביערות הגשם של דרום אמריקה, ומבלים את מרבית חייהם על העצים.

סרי לנקה: נמר בגן עדן לחיות בר

נמר נכנס למעבה הג'ונגל בשמורת הטבע הלאומית יאלה בדרום סרי לנקה. סרי לנקה, שנחשבת לגן עדן לחיות בר, מקיימת בשטחה כמאה שמורות טבע מוגנות, המהוות כ-8% משטחה.

סרי לנקה: מבט של אייל מנוקד

אייל מנוקד (אייל צ'יטאל) בשמורת הטבע הלאומית יאלה בדרום סרי לנקה. איילים אלה אופיינים לאיזור סרי לנקה, נפאל והודו, והוא מוגדר ברוב מדינות אלה כחיה מוגנת בחוק, מה שעוזר להישרדותם ומציב אותם ברשימת החיות שאינן נמצאות בסכנת הכחדה בעולם.

לונדון: נץ במגרש האולימפי

נץ בפתיחת אולימפיאדת לונדון 2012, אנגליה. הנץ, שללא ספק היה יכול לנצח בכמה מתחרויות האתלטיקה, הגיע לכפר האולימפי על מנת לגרש את היונים מהמגרשים בהם מתקיימות התחרויות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הודו: עלייה במספר מגדלי חיות המחמד במדינה

ספר כלבים מייבש שיער לכלב, אחרי שרחץ וסיפר אותו בסלון לכלבים בעיר דלהי, הודו. חוקרים במדינה מעריכים כי הרווחים של תעשיית חיות המחמד בהודו צפויה לעלות ב-22% השנה, ותגיע לכ-4.5 מיליארד רופי (כ-81 מיליון דולר). כ-80% מחיות המחמד במדינה הם כלבים, כאשר גם חתולים ודגים נחשבים לאהודים.

הודו: שטפונות פוגעים בקרנפים נדירים

שני קרנפים הודיים מהלכים במי שטפונות במקלט לחיות בכפר פוביטורה, הודו. למעלה מ-540 חיות, ביניהן 14 קרנפים הודיים נדירים, מצאו את מותם בשטפונות האחרונים, שמוגדרים כקשים ביותר שפקדו את הפארק בכל שנות קיומו.

ארצות הברית: תנין קובני נדיר נולד

תנין קובני בן חמישה ימים בפארק לזוחלים בוושינגטון, ארצות הברית. התנין הקובני, שנחשב לקטן יחסית לבני מינו האחרים, נמצא כיום בסכנת הכחדה חמורה, ונעשים מאמצים לשקם את אוכלוסייתו.

סין: חמור עושה מה שחמור צריך לעשות

חמור מטיל את מימיו ליד אגם קראקול היפהפה, למרגלות הר מוצטאג-אתא, במחוז סינגג'יאנג, סין.

צרפת: רועה צאן ב"טור דה פרנס"

רועה צאן חוסם את קו הזינוק בשלב האחרון של תחרות ה"טור דה פראנס" היוקרתית בפריז, צרפת.

ארצות הברית: תאומי צ'יטה

שני גורי צ'יטה בני שלושה חודשים מוצגים לקהל בגן החיות בעיר וושינגטון, ארצות הברית. שני הגורים, שנולדו בלידה קיסרית, מטופלים יחד עם אמם על ידי עובדי גן החיות שמתכננים לקרוא להם על שם שני הרצים האמריקאיים המהירים ביותר (אישה וגבר) במסלול המאה מטר באולימפיאדת לונדון 2012 המתקיימת בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully