וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: צב ים מתכונן לגמר גביע האלופות

20.5.2012 / 12:10

עוד בחיות מסביב לעולם: עשרות בבונים מטפסים על מכונית, גור פיל אסייאתי מגלה עולם גוזלי ברבורים מתוקים שטים עם אמא ברבורה ועוד

ארצות הברית: גור יגואר נשקל

אחד משני גורי יגואר שנולדו בגן החיות בסן דייגו, בעת שקילה. הגור הקטן שנולד לפני 12 ימים שוקל כשני קילוגרמים, ועדיין אינו מסוגל לעלות אל המשקל בכוחות עצמו. הוא ואחיו הם גורי היגואר הראשונים שנולדים בגן החיות מאז 1989. יגואר בוגר יכול להגיע למשקל של כ-50 קילוגרם, ונחשבים לשלישי בגודלו בעולם החתולים.

אנגליה: ערמת בבונים על הדשא

עשרות בבונים מטפסים על מכונית יונדאי איי 30 בעלת חמש דלתות בעת אירוע קידום בספארי פארק בפרסטון, אנגליה.

פרו: יום האם במשפחת טפיר

דומינגה, נקבת טפיר בת 14 לצד גורה בן החודש, באלה, באירועי יום האם בגן החיות בלימה, פרו. הטפיר הקטן נולד עם פסים לאורך גופו, הנעלמים לאחר כחצי שנה. כיום מצויים בטבע ארבעה מינים של טפיר, וכולם מוגדרים בסכנת הכחדה.

גרמניה: גור פיל אסיאתי מגלה עולם

גור של פיל אסיאתי בן יומיים חוקר את סביבתו החדשה בגן החיות בברלין, גרמניה. לגור החדש, שנולד במשקל 102 קילוגרם ובגובה 91 סנטימטרים, עדיין אין שם. משקלו הסופי, כשיגיע לבגרות, יהיה כחמישה טונות וגובהו כשלושה מטר וחצי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ארצות הברית: נקר על עץ

נקר על עץ במהלך תחרות גולף בחוף פונטה ורדה, פלורידה. הנקר, שקיבל את שמו מנקירותיו על העץ, משתמש בהן על מנת לאתר את מזונו, חרקים ותולעים על פי רוב, מתחת לקליפת העץ.

אנגליה: ברבורונים באגם

גוזלי ברבורים, שרק בקעו, שוחים לצד אמם בשמורת אבוטסבורי, אנגליה. השמורה הזו היא יחידה במינה בעולם, כיוון שהיא מאפשרת גישה לציבור המבקרים וצפייה בכאלף ברבורים החיים בה חופשיים.

ארצות הברית: פרס לכלב שהציל את בעליו

בר, כלב מזן רועה גרמני ליד בעליו, בטקס קבלת פרס "הכלב הגיבור" של הליגה למניעת התעללות בבעלי חיים בלוס אנג'לס. לפני שלוש שנים בר היה כלב שאיש לא רצה בו, והוא שהה במקלט לכלבים בטקסס, עד שהגיעה דבי זיסלר (בתמונה) ואימצה אותו אל ביתה. לפני כשנה נפלה זיסלר בחצר ביתה ואיבדה את הכרתה. בר, בתושייתו, החל לשרוט את דלתות השכנים, אבל אף אחד לא היה בבית. פקח שעבר במקום ראה את מצוקתו של הכלב, עקב אחריו, ומשמצא את דבי, קרא לעזרה, וכך ניצלו חייה.

צ'כיה: ריצת מרתון בזוג

אתלט עיוור מובל על ידי כלבו בתחרות המרתון הבינלאומית שנערכה בפראג, צ'כיה.

קוסטה ריקה: פרפרים מכל מיני צבעים

פרפר ממין הליקוניוס (טייגר ארוך כנף) מוצץ נקטר מפרח בגן, ליד סן חוזה, בירת קוסטה ריקה. לדברי מגדל הפרפרים, ג'וריס בריקנהורף, לו ניסיון של 29 שנים בגידול פרפרים, כל שנה מייצאת קוסטה ריקה מעל 80 אלף גלמים של כ-70 מיני פרפרים שונים. המחיר של הגלמים נע בין שלושה לעשרה דולרים, תלוי במין הפרפר.

גרמניה: צב ים מתכונן לגמר גביע האלופות

גונזאלס, צב ים ירוק, משחק עם צוללן וכדור באקווריום במינכן לקראת המשחק החשוב של קבוצת הכדורגל המקומית, באיירן מינכן מול קבוצת צ'לסי האנגלית, במשחק גמר האלופות שנערך אמש, שבת ה-19 במאי 2012. כידוע, המנצחת היא צ'לסי.

ישראל: גוזלי תנשמת מביאים את השלום

גוזלי תנשמת בקופסה בעמק בית שאן, בגבול ישראל-ירדן. הגוזלים הם תוצר של שיתוף פעולה ירדני וישראלי שהושק ב-2002, ומטרתו היא שימוש בציפור הלילה כהדברת מזיקים ביולוגית. ארבעת הגוזלים, הם חלק משבעה שבקעו, לאחר שחלקאים משתי המדינות הניחו קופסאות בשדותיהם, על מנת לעודד רבייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully