וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: עיצוב שיער לאלפקות

6.5.2012 / 11:30

עוד דברים המתרחשים מסביב לעולם: הצב הענק והצב הגמד, בית קברות מוזר לחיות מחמד, מטפל מחופש לפנדה מעביר גור פנדה דירה

תאילנד: 1 במאי, חג הפילים

פילים מופיעים בעצרת 1 במאי בכיכר המלכותית בבנגקוק, תאילנד.

אוסטרליה: מצילים את הקוואלות

אמא קוואלה והגור שלה ג'ואי במרכז לחיות בר בדיסני, אוסטרליה. הקוואלה, אחד הסמלים הידועים של אוסטרליה, וללא ספק החיה האהובה ביותר ביבשת, הוכנסו לרשימת המינים שנמצאים בהכחדה. הפגיעה בשטחי המחיה של החיה והתחממות כדור הארץ גרמו לירידה חדה במספר הפרטים במדינה.

אוסטריה: אלפקות מתכוננות לקיץ

אלפקות אחרי תספורת לקראת הקיץ, בחוות אלפקות בפרובינציית זאלצבורג, אוסטריה. לקראת הקיץ עברו האלפקות תספורת שתקל עליהן להתמודד עם החום ותשאיר מספיק זמן לפרווה שלהן לצמוח מחדש עד החורף הבא.

ניו יורק: בית קברות לחיות מחמד

בית קברות לחיות מחמד "הארטסדייל" במדינת ניו יורק. בית הקברות שהוקם ב-1896 הוא ביתם האחרון של עשרות אלפי חיות מחמד. הבעלים יכולים לבחור בין קברים גדולים ומושקעים בעלות של כ-20 אלף דולר, או בקברים קטנים ופשוטים בעלות של 400 דולר. לבעלים נשמרת גם הזכות לקבור את אפרם שלהם לצד קברה של החיה האהובה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תאילנד: קופים מתקררים במים

קופים נהנים ממקלחת קרה ביום חם בפרובינציית איוטאיה, צפונית לבנגקוק. בנגקוק מתמודדת עם הטמפרטורות הגבוהות ביותר שהיו בה ב-30 השנים האחרונות, ומשרד הבריאות התאילנדי הוציא אזהרה לכל אלה שיכולים להיפגע מהחום, בעיקר לאוכלוסיה המבוגרת, שלא לצאת מבתיהם.

סין: פנדה עוברת דירה

חוקרים לבושים בתחפושת של דוב פנדה סוגרים את דלת הכלוב של הפנדה טאו טאו, רגע לפני שהוא עובר למרכז לשימור וחקר פנדות "וולונג" בפרובינציית סצ'ואן, סין. טאו טאו ואמו, טסאו טסאו, עוברים לסביבת מחיה גדולה יותר, הנמצאת בגובה רב ומורכבת מתוואי שטח מסובך יותר, כל זאת על מנת להכינו לחזרה לטבע. החוקרים לובשים את תחפושת הפנדה כדי להימנע מחשיפה של גור הפנדה אל בני אדם.

קליפורניה: משפחת יונים

גוזל של יונים, יושב על ענף מעל הוריו, בקינם בלוס אנג'לס, קליפורניה. זן זה של יונים הנקרא "יונת האבל האמריקאית", הוא אחד המינים הנפוצים ביותר בצפון אמריקה, אך גם אחד מהמינים הניצודים ביותר. ההערכות הן שבמהלך כל שנה נורות עשרות מיליוני(!!) יונים מזן זה, אך הן מצליחות להמשיך ולהתקיים רק בזכות הפוריות שלהן.

אנגליה: כלבי קורגי מברכים את המלכה אליזבת

כלבי קורגי לצד בעליהם, מברכים את מלכת אנגליה, אליזבת השניה בביקורה במנזר שרבור, בדרום מערב אנגליה. מלכת אנגליה, שגידלה בכל שנות חייה כמה עשרות של כלבי פמברוק וולש קורגי, הצליחה להפוך את הגזע הזה לפופולרי ביותר ברחבי הממלכה.

אוסטרליה: צב ענק וצב גמד

אנג'י, צב גלפגוס בן שנה, עומד לצד צב גלפגוס בוגר בגן החיות בטרונגה, דובו, אוסטרליה. צבים אלה מאריכים חיים יותר מכל חולייתן אחר בטבע, והם יכולים להגיע לגיל המופלג של כמאה שנים, אותם הם מעבירים בעצלתיים. האי, שקיבל את שמו מהמילה הספרדית ל"צב" אכלס בעבר מאות אלפי צבי ענק, אך כיום מעריכים כי רק כ-10.000 מהם נותרו על האי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully