וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: שיא חדש נקבע בסין

23.4.2012 / 9:34

עוד בחיות מסביב לעולם: טיגריסית שחורה נדירה, גורי בולדוג אנגלי משחקים במקלט לחיות, התגלה מין חדש של שממית ופילון מתוק בן עשרה ימים

אנטרקטיקה: מפקד אוכלוסין של פינגווינים מהחלל

מפקד האוכלוסין של הפינגווינים הקיסריים היה עסק לא פשוט עד שחוקרים התחילו להשתמש בשיטה חדשה שנועדה למפות את מיקומם דרך החלל. השיטה החדשה השתלמה, ודרך מיפוי של לוויין בחלל, המצלם ברזולוציה גבוהה ומפריד בין צללים לגופים אמיתיים, הם גילו כי אוכלוסיית הפינגווינים הקיסריים גדולה בהרבה ממה שחשבו - מספרם עומד על קרוב ל-600 אלף פרטים.

צ'כיה: נקבת טקין מוזהב בת יום

נקבה בת יום של טקין מוזהב, יונק המעלה גירה, בגן החיות בליברקזו, צ'כיה. גן החיות הזה הוא היחיד באירופה שמרביע מין זה, שהוא שילוב של אנטילופה וכבש שמוצאו מסין, והוא נמצא בסכנת הכחדה.

קולומביה: טיגריסית שחורה

אמלי, טיגריסית שחורה בגן החיות בקאלי, קולומביה. כשישה אחוזים מהטיגריסים המצויים בדרום אמריקה מתאפיינים במלניזם, שהיא תופעה של ריבוי פיגמנטים שחורים בעור ובפרווה.

שווייץ: אווזונים אוכלים לחם

אווזונים אוכלים לחם ליד אמם האווזה באגם המלאכותי סוואבולין, ליד העיר לוזן, שווייץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סיביר: דובת קוטב צפוני משחקת

אורורה, דובת קוטב צפוני בת שנתיים, משחקת עם מכל פלסטיק, בגן החיות בקרסנוירסק, סיביר. עובדי גן החיות מילאו את בריכת המים בכלובה של אורורה בפעם הראשונה באביב הזה, זאת על מנת שתוכל להצטנן במים הקרים.

אוהיו: גורי בולדוג אנגלי משחקים במקלט לחיות

גורי בולדוג אנגלי משחקים במקלט לחיות במאומי, אוהיו. תושב אוהיו הואשם בהזנחת בעל חיים, לאחר ששישה גורי הבולדוג אנגלי נמצאו נטושים במזוודה הנושאת את שמו.

גרמניה: תינוק בבון ואמו

תינוק בבון בידי אמו בגן החיות אגנבק בעיר המבורג, גרמניה. ההריון של קופת הבבון אורך כחצי שנה, לאחריו היא תלד צאצא במשקל של כחצי קיגו, אותו תניק מספר חודשים. התינוק הקטן יישאר צמוד לבטנה של האם בחודשים הראשונים, ולאחר מכן יעבור להיתלות על גבה.

גרמניה: בייבי פיל בן עשרה ימים

פילון, שנולד לפני כעשרה ימים במשקל של כמאה קילו, מטייל בחצר של גן החיות אגנבק בעיר המבורג, גרמניה.

פפואה גיניאה החדשה: מין חדש של שממית התגלה

שממית "דבורה", מין חדש שנמצא באיים החיצונים של פפואה גיניאה החדשה, איי מאנוס. הלטאה קיבלה את שמה בשל הפסים השחורים והצהובים שמעטרים את גופה, הדומים לצבעיה של הדבורה, ואורכה הוא כ-12.7 סנטימטרים.

סין: שיא עולם חדש

מתלמדת של כוורן משתמשת בקטורת על מנת ולהבריח את הדבורים מפניו בעת שהוא מנסה לשבור שיא עולם. הכוורן, שה פינג, שבר את שיא העולם כשאת גופו כיסו לא פחות מ-331,000 דבורים השוקלות כ-31 ק"ג. השיא הקודם, גם הוא היה שייך לכוורן סיני, עמד על 26.8 ק"ג של דבורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully