וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: אפרוחים צבועים לקראת חג הפסחא

15.4.2012 / 11:21

וגם: חתולה משחקת באייפד, היפופוטמים מתקררים ביום חם, גורי חתולים מחולצים אחרי טורנדו וזנב סוס קלוע לצמה

ירדן: אפרוחים צבועים לקראת חג הפסחא

אפרוחים צבועים נמכרים לקראת חג הפסחא בעמאן, בירת ירדן. המנהג של צביעת אפרוחים נאסר במדינות רבות בעולם, על אף שאינו פוגע בבריאותם. התהליך כולל הזרקת צבע מאכל ביום ה-18 לדגירה, כאשר לאחר שלושה ימים בוקע האפרוח מהביצה, וכמה שבועות לאחר מכן יורד הצבע עם נשירת הפלומה הראשונית.

קליפורניה: חתולה משחקת באייפד

חתולה משתמשת באפליקציית ציור לאייפד בלונג ביץ', קליפורניה, ארצות הברית. אפליקציית הציור לחתולים התבררה כהשקעה טובה, ומקלט לחיות הפך את הציורים לברכות, והחל למכור אותם באינטרנט תמורת 5.99 דולר לחבילה, בתקווה שרבות מהן יימכרו ויגוייס כסף להצלת חיות הרחוב.

פיליפינים: מקלט לכלבים שהוצלו מקרבות

כלב מגזע פיטבול קשור לחבית פח בעיר סן פבלו, דרומית למנילה שבפיליפינים. 300 כלבי פיטבול גזעיים ומעורבים הוצלו מקרבות כלבים שנערכו באיצטדיון מחוץ לעיר, ונמצאים כעת במקלט מאולתר שהקימו מתנדבים.

הודו: היפופוטמים מתקררים ביום חם

שני היפופוטמים מתקררים ביום חם של 37 מעלות בבריכה בגן החיות בניו דלהי, הודו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טקסס: גורי חתולים מחולצים אחרי טורנדו

מתנדבת מחלצת שני גורי חתולים מבית שנהרס בטורנדו בעיר פורני שבטקסס. אלפי אנשים נותרו ללא קורת גג לאחר הטורנדו הקשה ששיתק את המדינה לכמה ימים.

אנגליה: זנב סוס

זנב סוס קלוע לקראת תצוגה באסקוט, אנגליה. ההכנות הקוסמטיות לקראת תחרויות הסוסים כוללות איפור של הסוס, מריחת וזלין על השיער, הברשה ותספורת.

קולומביה: שני חטופים משוחררים, וחבר

שני חטופים קולומביאנים שוחררו על ידי "צבא המהפכה של קולומביה" כשלצדם פקארי קטן בשדה התעופה ויללה ויסנסיו. חלק מהמשוחררים הביאו עמם חיות, אותן אימצו במהלך שהות של 12 שנה בג'ונגלים של קולומביה. חוזפו הפקארי אומץ על ידי השבויים כשהיה בן יומיים בלבד ואולף על ידם, כאשר יחד איתו הגיעו גם שני תוכים ודביבון שאירחו חברה לשבויים בתקופת השבי הקשה.

הונג קונג: ממותה בת 40 אלף שנה

גופה שמורה היטב של גור ממותה שקיבל את השם ליובה, מוצגת בהונג קונג. הגופה, שנמצאה לפני כשלוש שנים כשהיא קבורה בבוץ על ידי רועה בפנינסולת יאמל ברוסיה, נשתמרה כ-40 אלף שנה, כשעורה ושיער גופה נותרו ללא פגע.

סן דייגו: לטאת מוניטור אסיאתית

לטאת מוניטור אסיאתית העונה לשם קלייד אוכלת ביצי פסחא באדיבות "עולם המים" בסאן דייגו בקליפורניה, ארצות הברית. לטאת המוניטור, החיה בביצות ועל גדות נחלים לאורך דרום אסיה, מטפסת על עצים וניזונה מביצי ציפורים ומחיות קטנות.

קרואטיה: שלישיית קוואטי עגולי זנב בחג הפסחא

שלישיית קוואטי עגולי זנב אוכלים ביצי פסחא בגן החיות בזאגרב, קרואטיה. הקוואטי, המצוי במדינות דרום אמריקה, חי ביערות, על האדמה ועל העצים, וניזון מפירות, מחרקים קטנים ומביצי ציפורים.

אלבמה: איילות יכולות לרוץ חופשי

שתי איילות אדרה שוכבות בדשא בגן החיות במונטגומרי, אלבמה, ארצות הברית. לפני כעשרה ימים החליטה ממשלת ארצות הברית לעצור את הציד של זן זה ושל שני זני אנטילופות נוספים, שמוצאם באפריקה, על ידי הכנסתם לרשימה הפדרלית של מינים בסכנת הכחדה, ובכך להצילם.

סקוטלנד: דובי קוטב צפוני משחקים

ווקר, דוב הקוטב הצפוני, פוגש חבר חדש העונה לשם ארקטוס בפארק "היילנד" לחיות בר בסקוטלנד. ארקטוס בן הארבע, שהגיע מגן החיות האנובר בגרמניה, הובא לגן החיות בסקוטלנד על מנת ולארח חברה לווקר, ובתקווה שהשניים יהפכו לחברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully