וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: חלזונות קוסמטיים

25.3.2012 / 12:06

וגם: חתול דון ספינקס בתערוכה, גורילה כסוף גב נמלט מגן החיות, כלב קורגי בביקור מלכותי והפגנה לציון "יום ללא בשר"

בלארוס: עיט לבן זנב אחרי סעודה

עיט לבן זנב עומד מעל פגר של חזיר בשדה מזרח למינסק, בירת בלארוס. העיט לבן הזנב נחשב לציפור הטורפת הגדולה ביותר שקיימת בבלארוס, והוא מופיע בספר האדום הלאומי של המדינה, הכולל את רשימת החיות בסכנת הכחדה.

קירגיזטן: חתול דון ספינקס בתערוכה

חתול דון ספינקס במהלך תערוכה בעיר בישקק, בירת קיריגיזטן. חתולי הספינקס הם חתולים שנולדים ללא שיער על גופם, זאת בעקבות פגם גנטי נדיר, אותו שיכפלו בני האדם על מנת ליצור מאגר רחב של גזע זה. חוסר השיער המייחד זן זה דורש טיפול רב, ויש צורך לשמור על גופו מכוויות שמש, מפגעי קור ואף לרחוץ אותו אחת לשבוע כדי להסיר את הצטברויות השומן מעורו.

אנגליה: אווזה ליד נהר התמזה

אווזה צועדת לאורך נהר התמזה, כשמאחוריה בניין הפרלמנט האנגלי בלונדון.

ארצות הברית: גורילה כסוף גב נמלט מגן החיות

קוגה, גורילה "כסוף גב" בן 24 במשקל 180 קילו בגן החיות בופאלו בשיקאגו, ארצות הברית. קוגה הצליח להימלט מכלובו לפני כשבוע, לאחר שניצל את העובדה שכלובו נותר פתוח, היכה את אחת מעובדות המקום והצליח להשתחל החוצה. עובדי גן החיות הצליחו לפגוע בו בחץ מרדים ולתפוס אותו ולאחר מכן צוטטו: "זה היה הדבר המפחיד ביותר שעשינו בחיים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צרפת: קטלנים קופצים

מואנה, נקבת לווייתן קטלן (שנייה מימין) בקפיצה מתואמת עם חבריה הקטלנים בתצוגה בפארק מרילנד באנטיבס בדרום צרפת. מואנה חוגגת בימים אלו את יום הולדה הראשון, והיא תוצר של הפריית מבחנה בה השתמשו בזרעו של "יוליסס", זכר קטלן מפארק המים בסן דייגו, ארצות הברית. אורכו של לווייתן זה יכול להגיע לכעשרה מטרים, ועל אף מראהו המצודד, הוא נחשב לאחת מטורפי העל בעולם הטבע.

ארצות הברית: חמור מגייס חתימות

חמור בגיוס חתימות לעצומה של מאה אלף איש המבקשים ממושל טקסס ריק פרי לעצור את ציד חמורי הבר בפארקים וחוות במדינה. פקידים מרשות חיי הבר בטקסס דיווחו כי בימים אלו הם רוקמים תוכנית להעברתם של החמורים וריכוזם בשמורת טבע.

נורבגיה: כלב בביקור מלכותי

כלב קורגי מעורב בג'ק ראסל במהלך ביקור מלכותי בברגן, נורבגיה. הנסיך צ'רלס ורעייתו קמילה, הדוכסית מקורנוול, ערכו סיור בנורבגיה, שוודיה ובדנמרק לכבוד "חגיגות היהלום", המציינות את 60 שנות שלטונה של אליזבת, מלכת אנגליה, שעלתה לכס השלטון בשנת 1952.

ספרד: הפגנה לציון "יום ללא בשר"

פעילי זכויות בעלי חיים בברצלונה מפגינים נגד צריכת בשר ולמען קידום הצמחונות במהלך "יום ללא בשר" שצוין בכל העולם.

ברזיל: מחלצים את גופתו של לווייתן

מחלצים מנסים לגרור את גופתו של לווייתן ברייד, שנסחף לחוף סאו קונראדו בריו דה ז'נירו, ברזיל. לווייתנים אלה, בניגוד לזנים אחרים שמעדיפים את איזורי הקוטב, שוחים במים טרופים ומעדיפים טמפרטורות ים מתונות.

קניה: פיל בורח משריפה

פיל רועה בחלקים הנמוכים של הר קניה, ההר השני בגובהו באפריקה (5,199 מטר), כשבמדרונות משתוללת שריפה גדולה. פקידי ממשל דיווחו כי יתכן שהשריפה הגדולה היא מעשה ידיהם של ציידים לא חוקיים, שניסו ליצור הסחת דעת מהתקפות לא חוקיות שהם מבצעים על בעלי חיים באיזור .

רוסיה: חלזונות קוסמטיים

טיפול קוסמטי באמצעות מסאז' של חלזונות אפריקאיים במכון יופי בקרסנוירסק, סיביר. החילזון האפריקאי נחשב לאחד מהפולשים המזיקים בעולם, אך לדברי בעליו של מכון היופי, הטיפול בעזרתו מאיץ את התחדשות העור, מעלים קמטים, צלקות וכוויות שמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully