וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: קייט מידלטון פוגשת כלב בגובה שלה

18.3.2012 / 13:17

וגם: עדר כבשים ליד "כיפת ברזל" באשדוד, איגואנה בתחרות גולף בפורטו ריקו, הזמרת סינדי לאופר בפרויקט אמריקאי להצלת חיות נטושות

פלורידה: צב ים לפני שחרור

צב ים מסוג לוגר-הד לפני שחרורו אל "פארק ביל בגס קייפ", פלורידה. שני צבי ים, שמשקלם עומד על למעלה מ-50 ק"ג, נמצאו חלשים ומלאי טפילים, מה שהקשה על יכולת הציפה שלהם וזימן להם שיקום ארוך באקווריום במיאמי.

אוסטרליה: קרנף בקמפיין צדקה למען אפריקה

קוויד קופר, שחקן בנבחרת הראגבי של אוסטרליה, מלטף קרנף באיזור האפריקני של גן החיות בקווינסלנד, אוסטרליה. שחקני הקבוצה ביקרו בגן החיות כדי להשיק קמפיין צדקה למען יבשת אפריקה, במהלכו הם חשפו את מדי הקבוצה החדשים.

פורטו ריקו: איגואנה בתחרות גולף

איגואנה מביטה על החור ה-12 במהלך הסיבוב השלישי של תחרות הגולף בריו גרנדה שבפורטו ריקו. האיגואנה, חיה על העצים ונהנית לרבוץ באור השמש, יכולה להגיע לאורך של כשני מטרים, ונחשבת לזוחל החביב ביותר על מגדלים פרטיים.

ישראל: עדר כבשים ליד "כיפת ברזל"

רועה בדואית מוליכה עדר כבשים בקרבת עמדה של סוללת "כיפת ברזל" ליד אשדוד, ישראל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אינדונזיה: טיגריס בנגלי לבן מוזנח

טיגריס בנגלי לבן, הסובל מבעיות בעמוד השדרה ומאוזן חתוכה, שוכב בכלוב בגן החיות בסורבייה, אינדונזיה. גן החיות, שנחשב פעם לגן חיות מרשים המטפל בצורה טובה בחיות שבתוכו, נמצא כיום במאבק על קיומו עקב דיווחים על היעלמותן ועל מותן של חיות בסכנת הכחדה בתוך גן החיות.

ארצות הברית: הזמרת סינדי לאופר מצילה חיות נטושות

באמצע מרץ 2012 השיקה הליגה האמריקאית לחיות בחוף הצפוני את "מסע החיים ה-12" שלה. במסגרת המסע, שנערך בשיתוף חברת "פורינה", יסעו שלוש יחידות אימוץ ניידות בין 33 ערים ב-16 מדינות ויצילו את חייהן של חיות בית נטושות. הזמרת סינדי לאופר, אחת ממשתתפות המסע, ציטטה: "אוהבי חיות יכולים לחשוף את הצבעים האמיתיים שלהם על ידי אימוץ חיות נטושות והצלת חייהן".

לונדון: תינוק מקוק ואמא

וירה, קוף תינוק זכר מזן מקוק סולוואסי מצויץ, בידי אמו וינו בגן החיות בלונדון. וירה נולד עם עיניים כחולות ועור בהיר, אך עם התבגרותו יהפכו עיניו לחומות ועל ראשו תגדל רעמת שיער המזוהה עם זן זה.

הודו: עז פשמינה משובטת

עז פשמינה משובטת בשם נורי בפקולטה למדעים ווטרינריה ליד העיר סרינגר במדינת ג'מו, הודו. נורי היא עז הפשמינה המשובטת הראשונה בעולם, והיא נולדה במשקל 1.3 ק"ג. עזי הפשמינה, שעל גופן צמר עבה וחם, חיות באיזור חבל לאדק, שם הטמפרטורות יכולות לצנוח עד למינוס 20 מעלות.

סיביר: נמרת שלג מצוי חוזרת הביתה

ביאנקה, נמרת שלג מצוי, מין הנמצא בסכנת הכחדה, מתהלכת בכלוב הפתוח הגן החיות בקרסנוירסק, סיביר. ביאנקה חזרה אל גן החיות לאחר ששהתה שלוש שנים בקאזן, בירת רפובליקת טטרסטן שברוסיה, לשם הובאה כחלק מגרעין רבייה, הנועד לשמר זן זה.

פרו: ווילי, פינגווין הומבולודט מבוית

ווילי, פינגווין הומבולודט בתצוגת שימור זנים בגן החיות בלימה, פרו. ווילי הוא פינגווין מבוית שגדל לצדם של בני אדם כל חייו ושייך לזן אשר הישרדותו בטבע נמצאת בירידה עקב שינוי האקלים בעולם. זן זה של פינגווין נחשב לאינטילגנטי, זאת לאחר מחקרים של שנים בהם עבר מבחני התניה ואף הראה את שביעות רצונו כשהושמעה לו מוזיקה.

אנגליה: הנסיכה והרועה

קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג', מציגה ענפי תלתן לקונמל, כלב מגזע וולף האונד אירי הממלא את תפקיד הקמע בבסיס הצבאי אלדרשוט, דרום אנגליה. הטקס, שנערך בפני הגדוד האירי בצבא בריטניה, הוא חלק ממסורת יום פטריק הקדוש, שנחשב למגינה של אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully