וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: אופוסומית חייכנית

11.3.2012 / 13:10

וגם: מבצע הצלה של לווייתן בצ'ילה, חזירת בר מאכילה את שמונת גוריה ודגי דרקון, שכל אחד מהם עולה כ-50 אלף דולר

צ'ילה: מבצע הצלה של לווייתן

אדם משפריץ מי ים על לווייתן "אף בקבוק" שנסחף לחוף קולקורה, דרומית לסנטיאגו, צ'ילה. לווייתנים אלה, שאורכם הממוצע הוא כשמונה מטרים, נחשבים לסקרנים ולידידותיים יחסית, ונוטים להתקרב לספינות דיג. בסופו של מבצע החילוץ להצלתו של הלווייתן הוא נגרר ללב ים על ידי ספינת דייגים.

וייטנאם: חזירת בר מאכילה את גוריה

חזירת בר מאכילה את גוריה בחווה צפונית להאנוי, וייטנאם. החזירה וגוריה נשארים במסגרת משפחתית, לפעמים כחלק מעדר גדול יותר של אמהות וגוריהן, ואילו הזכר הבוגר חי לבדו ומנהל מאבקי טריטוריה.

קליפורניה: שקנאי חום דואה

שקנאי חום דואה לאורך רצועת החוף לה ג'ולה שבקליפורניה. השקנאי החום נחשב למין הקטן ביותר מבין שמונת מיני השקנאים הקיימים, מה שלא מפריע למוטת כנפיו להגיע לאורך של כשני מטרים וחצי.

סינגפור: משפחת ג'ירפות

נאלו, זכר ג'ירף בן כשלושה חודשים מביט לצד אמו דובני ואחותו קאין במבקרים בגן החיות הלילי בסינגפור. נאלו, שמשמעות שמו היא "אהוב" בסווהילית, הוא הג'ירף הראשון שנולד בגן החיות בשלוש השנים האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אוסטרליה: אופוסומית עטופה בשמיכה

ביילי, אופוסומית "זנב מברשת זהוב" בת חצי שנה, עטופה בשמיכה בפארק לחיות בר בסידני, אוסטרליה. זן זה של אופוסומים נחשב נדיר מאוד בעולם וכמעט אינו קיים בטבע, אלא רק בחלקים מרוחקים ביערות טזמניה. ביילי נולדה לזוג הורים שנמצאים במרכז חיות הבר כחלק מפרויקט שימור של זן זה.

ישראל: עז בר במצפה רמון

עז הבר עומדת על קצה מצוק במצפה רמון שבנגב, ישראל. עז הבר היא אחת מהחיות הראשונות שבוייתו על ידי בני האדם, והיא נוהגת לטפס על מצוקים תלולים על מנת לנוס מטורפים החיים בסביבתה.

מלזיה: דגי דרקון בוקעים מהביצים

דגי ארואנה בני שבועיים, כשלגופם עדיין מחוברות הביצים מהן בקעו, שוחים באקווריום במרכז העולמי להרבעה, צפונית לקוואלה למפור, מלזיה. דגים אלו, הידועים בכינויים "דג דרקון", ידועי בזריזותם ובמעין שפם הנותן להם מראה של הדרקון הסיני המסורתי. הביקוש לדגים אלה כל כך גבוה, עד שמחירו של דג יכול לטפס גם ל-50 אלף דולר.

אנגליה: פודל עושה תספורת

פודל לבן מקבל תספורת מבעליו ביום הראשון לתערוכת הכלבים בברמינגהם, מרכז אנגליה. הפודלים שמככבים כיום בתערוכות יופי לכלבים שימשו בעברם הרחוק לציד ברווזים ולמציאת פטריות כמהין, זאת בשל חוש הריח המפותח שלהם.

ארצות הברית: בייבי קיפוד

מטפלת בגן החיות בסינסנטי מחזיקה בקיפוד בן חודש. ארבעה קיפודים נולדו בגן החיות לפני כחודש, והם מטופלים על ידי אנשי הצוות עד שיגדלו ויהפכו עצמאיים. את הקיפודים הקטנים בטבע מגדלת האם לבדה, כאשר הזכר נוטש אותה מיד לאחר ההזדווגות.

פלורידה: אמא ברווזה

ברווזת מוסקבאי מובילה את צאצאיה במהלך תחרות גולף במיאמי, פלורידה. הברווזה דוגרת על הביצים שלה כחודש, וכשאלה בוקעות, לוקח לברווזונים הקטנים עוד כשלושה חודשים לצאת לדרכם העצמאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully