וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: לברדורית למען ישראל

10.6.2012 / 12:06

עוד חיות מסביב לעולם: לארי החתול חוגג את "יובל היהלום" של המלכה, מנהיגי מדינות הים הבלטי מאכילים פינגווינים, עיטם קירח ממריא ופנדות משחקות בגן החיות

קליפורניה: עיטם קירח ממריא

עיטם לבן ראש (עיט קירח) ממריא בקרבת אגמי ממוט, קליפורניה. העיטם הקירח הוא הציפור הלאומית של ארצות הברית, מה שהוביל לחקיקת חוקים המגינים על ציפור זו. פעולות אלה הצליחו לשקם את אוכלוסייתה של הציפור ולהעמידה במצב שימור טוב יחסית במדינה.

אנגליה: לארי החתול חוגג את "יובל היהלום" של המלכה

לארי, החתול של בית ראש הממשלה הבריטי, החי ברחוב דאונינג 10 בלונדון, חוגג את 60 שנות מלכותה של המלכה אליזבת, חגיגות הנקראות גם "יובל היהלום", יחד עם כל אזרחי הממלכה.

וייטנאם: ברווזים בדרך לשוק

נוסע אופנוע מעביר ברווזים לשוק מחוץ להאנוי, בירת וייטנאם. מצבם של בעלי החיים בווייטנאם, במיוחד של הפילים והקרנפים הוא בכי רע, והציד הבלתי חוקי מאיים להשמיד זנים יחודיים, והכל למטרת מסחר וכסף.

סקוטלנד: בואש מסריח

פלו, הבואש בגן החיות באדינבורו, סקוטלנד. פלו הגיע מצרפת לגן החיות בסקוטלנד בתחילת יוני 2012, והצטרף אל פרגוס, בואש בן שש, בעל פסים כמוהו. הבואשים מוכרים בכל העולם בזכות ריחם המסריח, המשמש אותם להגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גרמניה: מנהיגי מדינות הים הבלטי מאכילים פינגווינים

מנהיגים אירופאים בוועידת מדינות הים הבלטי מאכילים פיגווינים באקווריום בסטרלסונד, גרמניה. בין המנהיגים שהשתתפו בוועידה היו ראש ממשלת דנמרק הלנה תורנינג שמידט, ראש ממשלת פולין דונלד טסק, ראש ממשלת נורבגיה יאנס סטולטנברג וקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל.

ניו יורק: כלבה במצעד התמיכה בישראל

נילה, כלבת לברדור, משתתפת במצעד התמיכה המסורתי שנערך למען ישראל בתחילת יוני בניו יורק. את המצעד, שנערך בשדרה החמישית הוביל ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג, כשמאחוריו צועדים רבבות של אנשים.

איי פארו: מסורת שחיטת לווייתנים

תושבי איי פארו בצפון האוקיינוס האטלנטי שוחטים לווייתני פיילוט במהלך טקס מסורתי הנקרא "גרינדאדראפ" (צייד לווייתנים בשפה הפארוזית) באי סאנדוי. תושבי האיים, הנמצאים תחת ריבונות דנמרק, הם צאצאיהם של הוויקינגים, שקיימו את המסורת הזו עוד לפני אלף שנים.

במהלך הטבח המזעזע, מובלים הלווייתנים למפרץ על ידי סירות דייג, נשחטים, ומשמשים למאכל בין חברי הקהילה. על אף הביקורות הקשות על מסורת זו, טרם הצליחו ארגוני בעלי חיים להביא לביטולה.

קוסטה ריקה: טוקן ביום הסביבה

טוקן אוכל חרק בשמורת בראליו קריליו, מזרחית לסן חוזה, בירת קוסטה ריקה. על פי סקר חדש שנערך במדינה, תושבי קוסטה ריקה הביעו את נכונותם לשלם מיסים גבוהים יותר על מנת לקדם חוקים המגינים על הסביבה. קוסטה ריקה, ש-30% משטחה הם פארקים לאומיים, חגגה ביום שלישי האחרון (5.6) את יום הסביבה.

סין: פנדות משחקות בגן החיות

זוג פנדות ענקיות משחקות בגן החיות בבייג'ינג, סין. אוכלוסיית הפנדות החיות בטבע בסין מוערכת בכ-1,600 פריטים בלבד, והן נמצאות בעיקר באיזורי ההרים במרכז סין.

מקסיקו: מצילים פילים אפריקניים

פילים אפריקניים צעירים במקום מושבם החדש בספארי האפריקאי במקסיקו. שלושת הפילים, שגילם נע בין ארבע לתשע שנים, הוחזקו עד לא מכבר במחסה זמני בנמיביה, לאחר שהוריהם ניצודו על ידי ציידי שנהב. לאחר תהליך ביורוקרטי ארוך, הצליחו בגן החיות במקסיקו להעביר את הפילים הנדירים הללו, רגע לפני שהורדמו על ידי פקחים בנמיביה, שלא הצליחו למצוא להם בית קבע.

גרמניה: דובי קוטב צפוני מתקררים בבריכה

אנורי, גור קוטב צפוני, ואמו בגן החיות וופרטל שבגרמניה. הטמפרטורות, שמתחילות לעלות בכל רחבי אירופה, מאלצות את דובי הקוטב לבלות זמן ניכר בבריכות מים מקוררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully