וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: זהירות, ראש אדם בתוך לוע אריה ים

15.1.2012 / 12:31

וגם, זבוב סוסים שנקרא על שם הזמרת ביונסה, גור פומה משחק בשלג, קוף שלא מתקרב למים, דובי קואלה אוכלים ארוחת בוקר מסודרת ועגור שהפתיע אישה בפתח ביתה

סיביר: גור פומה בשלג

ארנלדו, גור פומה אמריקאית בן חמישה חודשים, משחק בשלג בגן החיות בעיר קרסנוירסק שבסיביר, רוסיה. ארנלדו הועבר לביתו החדש מעיר אחרת בסיביר, שם שהה בהסגר. הפומה, המכונה אריה אמריקאי, נחשב לאחד הזנים הגדולים במשפחת החתוליים. אורכו הוא כ-2.5 מטר ומשקלו נע בין 50 ל-80 ק"ג. מהירות הריצה שלו עומדת על כ-50 קמ"ש.

פפואה גיניאה החדשה: הצפרדע הקטנה בעולם

פאדופרין אמאונסיס, הצפרדע הקטנה בעולם, מצולמת על מטבע עשרה סנט. הצפרדע התגלתה על ידי חוקרים במהלך עבודת מחקר בפפואה גיניאה החדשה. אורכה הממוצע של צפרדע בוגרת הוא 7.7 מילימטר והיא חיה על גבי עלים באדמת יערות הגשם. הזן החדש הוכר ב-11 בינואר כזן רשמי. הגילוי המשמח מצטרף לגילויה מחדש של צפרדע מזן העגלשון שחור הגחון באגם החולה לפני כמה חודשים.

סיביר: טיגריס בנגלי לבן מלקק שלג

קאהן, טיגריס בנגלי לבן ונדיר, מלקק שלג בכלובו הפתוח בגן החיות רוייב רוצ'י בעיר קרסנוירסק, סיביר, רוסיה. הטיגריס הלבן הוא תוצאה של פגם גנטי האחראי לצבעו הלבן ולמראהו המיוחד, אך גורם גם לקוצר ראייה ובעיות אורתופדיות מולדות.

וינה, אוסטריה: קוף גיבון מתנדנד על חבל

קוף גיבון מתנדנד על חבל בגן החיות בווינה, אוסטריה. הגיבונים מסוגלים לנוע על צמרות העצים, כמה עשרות מטרים מעל הקרקע, במהירות של כ-50 קמ"ש, אך הם חוששים ממים ואינם שוחים או חוצים נהרות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קליפורניה: עגור אפריקאי עטור

עגור אפריקאי עטור נתפס משוטט ברחובות העיר אנסיניטס, קליפורניה, ארצות הברית והועבר לאגף המחוזי לשירותי בעלי חיים. הציפור, שמצויה בדרך כלל בסוואנות של אפריקה, נמצאה בכביש הגישה לביתה של תושבת אנסיניטס כשהיא מצייצת לכיוונה. ציפור זו נחשבת לסמלה של מדינת אוגנדה, ואף מופיעה על דגלה של המדינה.

שומר בגן החיות מביט לתוך לועו של אריה ים פטגוני (דרום אמריקאי) בגן החיות בווינה, אוסטריה. זכר ממין זה יכול להגיע למשקל של למעלה מ-300 ק"ג ולגובה של למעלה מ-2.5 מטר, כאשר הנקבה לרוב תהיה חצי מגודלו.

אוסטרליה: ביונסה גרסת הזבוב

זבוב סוסים שחי בצפון אוסטרליה ונקרא "סקפטיה ביונסה" בשל צבע הזהב של ישבנו. הזבוב קיבל את שמו על ידי המדען האוסטרלי בריאן לאסרד שהקדיש את שמו לאחוריה הזהובים של הזמרת האמריקאית ביונסה נואלס.

אוסטרליה: דובי קואלה בארוחת בוקר

שני דובי קואלה יושבים לארוחת בוקר גדושה בעלי אקליפטוס במרכז לחיי הטבע בסידני, אוסטרליה.

שיקגו: זוג זאבים מקסיקנים אפורים בשלג

זוג זאבים מקסיקנים אפורים נהנים בשלג בגן החיות ברוקפילד, שיקגו. השלג הראשון של העונה העניק לחיות בגן החיות סביבה שונה, אחרי מזג האוויר החם יחסית ששרר שם בתחילת השבוע.

טבילסי, גיאורגיה: זברה בגן חיות

זברה עומדת בכלובה בגן החיות בטביליסי, בירת גאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully