וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: עירום על הצלחת

18.12.2011 / 13:30

וגם: לארי, החתול של דאונינג 10, מתכונן לחג המולד, צילומים מחממי לב של משפחות בבונים ואריות, דובה המוחזקת בתחנת דלק כבידור מעוות ולטאה בעלת צבעים פסיכדליים

וייטנאם: לטאת גקו פסיכדלית

לטאת גקו פסיכדלית בתמונה של "הקרן העולמית לשימור חיות בר". הלטאה, שרגליה כתומות, צווארה צהוב וגופה בצבע כחלחל- אפרפר וצדעיים כתומות, נמצאה באי בדרום וייטנאם. דג שנראה כמו מלפפון חמוץ וקוף עם תספורת אלוויס הם חלק מ-200 מינים חדשים שהתגלו בשנה שעברה במה שמכונה איזור המקונג, הכולל מדינות לאגן הנהר הגדול באסיה.

סקוטלנד: פנדה מסתגל לביתו החדש

יאנג גוואנג, פנדה ממין זכר, אוכל ענפי במבוק במהלך מסיבת עיתונאים בכלובו החדש בגן החיות באדינבורו, סקוטלנד. יאנג גוואנג וחברו טיאן טיאן הגיעו לגן החיות לפני כשבוע, לאחר שהושאלו על ידי ממשלת סין לגן החיות לתקופה של עשר שנים. מטרת ההשאלה התרבות הזן בעולם לשם חיזוק קשרי שתי המדינות, כך אמרו פקידים אנגלים.

אנגליה: החתול של דאונינג 10 מתחת לעץ אשוח

לארי, החתול של בית ראש הממשלה הבריטי יושב מתחת לעץ האשוח בדאונינג 10, לונדון, אנגליה.

אוקראינה: דובה בכלוב בתחנת דלק

רוזה, נקבת דב בת חמש חיה בכלוב ליד תחנת דלק בליטבן, אוקראינה. הקרן לרווחת ההולכים על ארבע במדינה התחילה בפרויקט הצלת דובים עם השר לאיכות הסביבה האוקראיני והמרכז להצלת דובים במדינה. על פי סטטיסטיקות לא רשמיות ישנם כמאה דובים שמוחזקים בשבי על ידי בעלי מסעדות פרטיות, מלונות ותחנות גז שמשמשם בדובים בכאטרקציה תיירותית. דובים אלו ידועים כ"דובי וודקה", שכן התיירים נותנים להם אלכוהול מבעד לסורגים, כחלק מהבידור המעוות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ירדן: משפחת בבונים

שני בבונים מחזיקים את תינוקם בן החודש בגן החיות בידודה, ירדן. הבבונים גרים בלהקות של כ-50 פרטים, וכל זכר מחזיק תחתיו מספר נקבות בגיל הפוריות אותן הוא מרבה. כחלק מתהליך החיזור, הבבון מנסה להתקרב אל הנקבה על ידי ניקוי וליטוף פרוותה והבאת מזון אליה.

ירדן: משפחת אריות

אריה ולביאה ושני גוריהם בני הארבעה חודשים בגן החיות בידודה, ירדן.

דרום אפריקה: קרנף לבן בפארק הלאומי קרוגר

קרנף לבן עומד בדרך כשג'יפ של תיירים מתקרב לעברו בפארק הלאומי קרוגר שבדרום אפריקה. הקרנף הלבן נמצא בסכנה מתמדת, שכן ציידים ברחבי אפריקה מנסים להשיג את ניביו, ששווים הרבה מאוד כסף עבורם.

קליפורניה: סנטה קלאוס ולווייתן לבנתן

סנטה קלאוס ולווייתן לבנתן בעולם המים בסאן דייגו, קליפורניה. לווייתני בלוגה (ברוסית המילה "בלוגה", משמעותה "לבן") נחשב לאחד מטורפי העל באיזור הארקטי, כאשר האויב היחידי שיכול לו הוא הלווייתן הקטלן. זכר בלוגה יכול להגיע לאורך של כחמישה מטרים ולמשקל של כ-1,400 ק"ג.

צרפת: עורבים נחים בשלג

עורבים נחים על אנטנה באתר הסקי קורשבל המושלג שבאלפים הצרפתיים.

ספרד: מפגינה עירומה

פעילת זכויות בעלי חיים שוכבת עירומה על צלחת כחלק מהפגנה נגד שחיטת בעלי חיים למוצרי מזון בברצלונה, ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully