וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת ניקול ראידמן: 1.2 מיליון שקל יוקצו לשיפוץ המטבח במעון רה"מ

17.8.2017 / 10:55

בעקבות חשיפת ההזנחות במעון ברחוב בלפור, יוקצה תקציב בתוך משרד ראש הממשלה לצורך שיפוץ המטבח התחתון - המשמש בעיקר לאירוח. גורמים במשרד רה"מ: "ההעברה טרם בוצעה, רק לאחר מכן השיפוץ יוכל לצאת לפועל"

הסרטון שפרסמה ראידמן ממעון ראש הממשלה

גורמים במשרד האוצר אמרו הבוקר (חמישי) כי בשבוע הבא צפויים לעבור כ-1.2 מיליון שקל לטובת שיפוץ המטבח התחתון במעון ראש הממשלה. לדברי הגורמים, מדובר בהעברה פנימית של כספים בתקציב משרד ראש הממשלה לפי סדר עדיפויות פנימי, ולא בתוספת תקציב. המהלך אושר כבר לפני חודש, לבקשת משרד ראש הממשלה.

ההעברה תתבצע על רקע פרסום הסרטון של ניקול ראידמן, המקורבת לרעיית ראש הממשלה, שהציג את המטבח המוזנח בקומה התחתונה של המעון ברחוב בלפור – המשמש להכנת ארוחות לבאי המעון ולאירועים המתקיימים בו. בשל השימוש הנרחב, חלק מהעבודות והציוד הנדרשים הם בסדר גודל של מטבח תעשייתי. עם זאת, חלק מהתקציב יוקצה לסיוד המטבח העליון, שבו עושים שימוש יומיומי בני משפחת נתניהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח התחתון במעון ראש הממשלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראידמן במהלך הביקור/מערכת וואלה!, צילום מסך

התיעוד שפרסמה אתמול ראידמן הוביל לקרב גרסאות בין משרד ראש הממשלה למשרד האוצר על הסיבה שבגינה המטבח לא שופץ באחרונה. בחדשות 2 דווח כי הוגשו בקשות לשיפוץ שנדחו על ידי חשב משרד ראש הממשלה, אך באוצר אמרו שהשיפוץ תוקצב, אך הכסף הוצא על דברים אחרים. היום התברר כי שיפוץ המטבח צפוי להתחיל בקרוב, אך הוא לא יגע בכל הנזקים שתועדו בסרטון.

גורמים במשרד ראש הממשלה אמרו לוואלה! NEWS כי טרם בוצעה ההעברה הטכנית של התקציב לשיפוץ המטבח לתקנה המתאימה, ורק כשיעבור התהליך יוכל לצאת לפועל באישור החשב הכללי של המשרד. במשרד ראש הממשלה אמרו גם בתגובה לטענות האוצר מאתמול שהכסף אושר אך נעשה בו שימוש לדברים אחרים: "חשבות משרד ראש הממשלה לא אישרה כל תקציב לשיפוץ כלשהו במעון רה"מ, לא בקומה התחתונה ולא בקומה העליונה. בניגוד לנטען לא הוצא אפילו שקל אחד לצרכים אחרים. גם טענה זו שקרית לחלוטין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח בקומת המגורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המצב מזעזע, אף אחד פה לא חי באושר ופאר", אמרה ראידמן בסרטון שפרסמה אתמול, "ככה לא חיים". בסרטון נראית ראידמן כשהיא מסיירת בין קירות עבשים לקרמיקה מתפרקת. "קבלו את הקיר הכי יפה בישראל", היא אומרת בציניות ומצביעה על קיר עם עובש, "הריח לא עובר מצלמה, אבל הוא באמת וואו". ראידמן ממשיכה ונכנסת למטבח עליו אמרה כי "הוא נראה מזעזע. זה לא מטבח שאפשר לבשל בו, זה מטבחון ששותים בו קפה".

"ציפיתי לברזים מזהב – ולא קיבלתי", אומרת ראידמן כשהיא מסיירת במטבח, ואז מראה את השולחן ומוחה – "זה השולחן שראש הממשלה שותה בו קפה בבוקר. אני לא יכולה לקרוא לזה מטבח, כי לא מבשלים במטבח הזה", היא מוחה ומראה את הרצפה, שבה הקרמיקה היא "באותו מצב כמו למטה".

ראידמן מבחינה במקום בתנור, ומספרת כי שרה נתניהו סיפרה לה שהתנור מקולקל, ולשאלתה מדוע הוא עדיין נמצא במטבח, ענתה לה נתניהו כי השתמשו בשעון שיש על התנור. "יהי זכרך ברוך, תנורי", מצרה ראידמן ומצלמת את התקרה באומרה ש"גם כאן התקרה מתפוררת על ראש הממשלה ורעייתו. נשבעת לכם, אני מזועזעת", היא מצהירה, וחותמת את הביקור המצולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully