וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב מסרב להאמין": מיכל מתה לאחר הלידה - והותירה אחריה קהילה אבלה

26.5.2017 / 11:15

מיכל אהרונוף בן רעי, ממובילות "מעגל הנשים", אובחנה בסרטן בשלבי ההיריון האחרונים - והספיקה ללדת את בתה השלישית לפני שהלכה לעולמה. "היא השקיעה את כולה למען עזרה לזולת, אי אפשר היה לסרב לה"

מיכל אהרונוביץ' בן רעי. פייסבוק, צילום מסך
"הלב מסרב להאמין". בן רעי/צילום מסך, פייסבוק

מכירה וידידיה של מיכל אהרונוף בן רעי, שמתה השבוע לאחר לידת בתה השלישית בעקבות סרטן שהתגלה אצלה בחודשי ההריון האחרונים, קיבלו בהלם ובצער עמוק את מותה. "כולם המומים וכואבים והלב מסרב להאמין", כתבה טלי מולנר, חברתה של מיכל.

אהרונוף בן רעי, בת 38 במותה, הותירה אחריה בעל, יוני, ושלושה ילדים – מאיה, עומרי והתינוקת רומי. היא תובא היום למנוחות ב-14:30 באבן יהודה. במקביל לעבודתה כפסיכולוגית ילדים, היא הייתה פעילה חברתית, וייסדה לפני כשמונה שנים את "מעגל הנשים" בנתניה, כדי להנציח את חברתה הטובה הילה בכר שבעלה ירה למוות בה ובשני ילדיהם והתאבד. לאחר שקיבלה תעודות הוקרה על פועלה, היא השתלבה גם במעגל הנשים הארצי.

מיכל אהרונוביץ' בן רעי. פייסבוק, צילום מסך
"פיזרה את אבק הקסמים שלה" מיכל ובעלה יוני/צילום מסך, פייסבוק

אהרונוף בן רעי, שהייתה בחודשי הריון מתקדמים ובמצב תקין, הגיעה לבית החולים "מאיר" שבכפר סבא, כשהיא מתלוננת על קוצר נשימה חמור. במהרה הרופאים חשדו כי התלונות נובעות מגורם שאינו קשור להריון, ולאחר סדרת בדיקות היא אובחנה כחולת סרטן ריאות גרורתי מתקדם ומפושט.

הרופאים העריכו כי נותרו לה ימים אחדים לחיות, ובעוד מצבה מידרדר, כשקרובה מקיפים אותה, היא החליטה בשארית כוחותיה ללדת את בתה השלישית. היא נערכה לכימותרפיה, המותרת בהריון בשל ההגנה שמספקת השיליה לעובר. ביום שני עברה ניתוח קיסרי בהרדמה מלאה שעבר בהצלחה. התינוקת אושפזה במחלקת פגים, ומיכל ראתה אותה דרך הטלפון הנייד, והעניקה לה את שמה: רומי. מערכות גופה קרסו במהרה, ואתמול היא הלכה לעולמה.

מיכל אהרונוביץ' בן רעי. פייסבוק, צילום מסך
ראתה את בתה דרך הטלפון הנייד. בן רעי/צילום מסך, פייסבוק

"העיר נתניה מבכה את מותה הטראגי בטרם עת של מיכל, האהובה והיקרה שלנו", אמרה מולנר, "מיכל השקיעה את כולה למען העשייה החברתית והעזרה לזולת. היא הייתה אשת חיל, אשת משפחה למופת שכבשה כל אחד ואחת בחיוך שלה שלא ירד לה מהפנים.

"מיכלי, חסרונך יורגש בכל מקום ובלב של כולנו. החיוך שלך, הנועם שלך, המילה הטובה שידעת להגיד לכולנו, האכפתיות שלך, הדאגה התמידית שהכל תמיד יהיה בסדר אצל כולם ושלא יחסר דבר לאף אחד, הסובלנות, האהבה שלך, הנעימות שלך תחסר לכולנו. אנו מרכינים היום ראש לזכרך ומסרבים להאמין שהלכת מאתנו", ספדה לה מולנר.

"מיכל פיזרה סביב הבנות את אבק הקסמים שלה. האוזן הקשבת שלה והנתינה היו נר לרגליה, אבדה גדולה לחברה"

חברותיה ממעגל הנשים סיפרו כי "מיכל פיזרה סביב הבנות את אבק הקסמים שלה. האוזן הקשבת שלה והנתינה היו נר לרגליה, אבדה גדולה לחברה. זו פשוט טרגדיה שלא תתואר, אין לי ספק שהיא תסתכל עלינו מלמעלה ותהיה גאה איך פרויקט חייך ממשיך לפרוח".

בהספד מטעם מעגל הנשים, נכתב: "מתוך האבל והשבר הגדול על מותה של הילה בכר, בחרה מיכל להקים מפעל של נתינה עצומה לקהילה והייתה עמוד התווך והרוח החיה של המעגל שלנו. כל מי שפגש בה גילה במהרה שאי אפשר לסרב לה כשהיה לה רעיון לפרויקט שרצתה להגשים".

ראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, מסרה: "אין מילים שיכולות לנחם את בן הזוג המדהים שלה ואת שלושת ילדיה הקטנים ביניהם תינוקת בת יומיים. בעוצמות שבהן ניחנה אין לי ספק שהיא תמשיך להגן על משפחתה ועל כלל האנשים שזכו להכירה".

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי אמר: "כולנו בעירייה המומים וכואבים. מיכל היתה בת רעננה, עבדה בעירייה כפסיכולוגית מצטיינת והיתה אהובה על כולם. קשה לעכל את גודל האסון ואת העובדה שמיכל, האם המסורה, משאירה אחריה יתומים כל כך צעירים. אנחנו שולחים תנחומים למשפחה ובוכים ביחד איתם. נמשיך ונהיה לצידם, נחזק אותם ונתמוך בהם".

  • עוד באותו נושא:
  • לידה
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully