וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב הישראלים סבורים: לעולם לא יהיה הסכם שלום עם הפלסטינים

1.10.2016 / 18:20

סקר שנערך עבור וואלה! NEWS מעלה כי פחות מ-30% מהציבור מאמינים כי ייחתם בעתיד הסכם שלום. וכמה רוצים לעזוב את המדינה? הסקר המלא, בפיקוח פרופ' קמיל פוקס, יתפרסם מחר, ערב השנה החדשה

ספק 500

(בווידאו: נתניהו ואבו מאזן נפגשו בהלווייתו של שמעון פרס, אתמול)

מרבית הישראלים מאמינים כי ישראל לעולם לא תגיע להסכם שלום עם הפלסטינים – כך עולה מסקר מיוחד שנערך עבור וואלה! NEWS לרגל השנה החדשה, בפיקוחו של פרופ' קמיל פוקס. על פי הסקר, שנערך בקרב 646 נשאלים מהציבור היהודי והערבי, 64% מהציבור סבורים כי שני העמים לעולם לא יגיעו להסכם שלום.

24% מהנשאלים העריכו כי ישראל והפלסטינים יגיעו להסכם שלום, אולם רק בעוד יותר מחמש שנים, ואילו רק 4% סבורים כי הסכם שלום ייחתם במהלך חמש השנים הקרובות. בשאלה זו, לא ניכר הבדל משמעותי בתוצאות הסקר בין הציבור היהודי לזה הערבי.

עוד בוואלה! NEWS:
"הפסדתי?": דרכו רצופת הכישלונות של פרס לראשות הממשלה
המחווה האמיצה של אבו מאזן בהגעתו להיפרד מפרס
הנשיא הוא עירום? טראמפ השתתף בסרט פורנו בשנת 2000

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עולה מהסקר כי כרבע מהישראלים שקלו לעזוב את המדינה בחמש השנים האחרונות. על פי הנתונים, 23% מכלל הציבור שקלו לרדת מהארץ בחמש השנים האחרונות, לעומת 77% שלא שקלו זאת. בקרב אזרחי ישראל הערבים, רק 13% שקלו לעזוב למדינה אחרת.

הסקר, שכ-16% מהנשאלים בו היו מקרב הציבור הערבי, נערך על ידי חברת "פרויקט המדגם" בהנהלת ד"ר אריאל איילון ועל ידי חברת "סטט-נט" בהנהלת יוסף מקלדה. מחר, ערב ראש השנה תשע"ז, יפורסם סקר וואלה! NEWS המלא, שבחן בין היתר כיצד הציבור הישראלי רואה את איכות עבודתם של אישי ציבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully