וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית ר': "איבגי נשכב עלי, זה היה ברור שהוא מצפה שנתקדם"

אחת הנשים שטוענות שנפגעו מינית על ידי השחקן סיפרה באולפן וואלה! NEWS: "הוא הזמין אותי לחזרות במלון שלו ותוך רגע השכיב אותי כשידו מתחת לחולצתי. התחלתי לדבר על משפחתו כדי להדוף אותו". איבגי: "אמסור גרסתי לגורמים מוסמכים". צפו בריאיון

עריכה: ניר חן

השחקנית ר', אחת העדות בפרשת משה איבגי, תיארה היום (חמישי) באולפן וואלה! NEWS את גרסתה לאירועים עם השחקן. "הייתה לי סיטואציה מקצועית עם איבגי. עמדתי להיכנס להצגה ששיחק בה. הוא היה בצילומים אז לא היה לו זמן לעשות חזרות על בימת התאטרון. הוא ביקש שאגיע למלון שהתאכסן בו. זה לא מובן מאליו ששחקן מזמין שחקנית למלון. הוא תיאר זאת כאילו הוא רוצה לתת מזמנו לחזרות. הגעתי לשם ותוך זמן קצר מאוד הוא השכיב אותי אחורנית על המיטה ונשכב עלי כשהיד שלו הגיעה מתחת לחולצה שלי. היה ברור שהוא מצפה שמפה נתקדם", אמרה.

לדבריה, היא נאלצה לשמור על קור רוח כלפי חוץ כדי לשמור על מקום עבודתה. "כיוון שכבר הייתי מנוסה יותר, כבר לא צעירה בת 23, חוויתי כמו כל אישה כל כך הרבה הטרדות וניסיונות בחיי. הייתה לי ההבנה המהירה שאני צריכה לדחוף אותו באופן שלא יפגע באגו שלו. היה ברור מהסיטואציה ומאיך שהוא התנהל שאני מסכנת את עצמי ואת העבודה שלי אם אני אומרת לו 'לא' בצורה גסה. לכן הצגתי כלפי חוץ הוא שאני מעוניינת אבל לא מסוגלת בגלל שאני יודעת על המשפחה שלו והוא על שלי. ככה הצלחתי להדוף את זה ולהרגיע אותו. ראיתי שהוא משתכנע שאני רוצה אבל לא יכולה".

לקריאה נוספת:
"אני אמיתית - לא רוח רפאים": אחת הנשים מפרשת איבגי עונה על כל השאלות
איבגי מגיב לראשונה לטענות להטרדה: "הפרסומים שיבשו לי את החיים"
פרשת משה איבגי: הוגשה תלונה ראשונה נגד השחקן בגין הטרדה מינית

משה איבגי מופיע בתל אביב, פברואר 2016. ניב אהרונסון
"הבת שלי מאוד לחצה עלי ואמרה שלהיות אישה זה לסבול מהטרדה ברמה יומיומית". איבגי/ניב אהרונסון

היא הוסיפה כי חשה מאוימת. "את יודעת שאם תגידי 'מה אתה עושה? עוף ממני', התגובה הבאה תהיה 'תסתלקי מפה'. לא הייתה לי ברירה. כשיש מישהו עם כוח והשפעה ולך אין אתה צריך למצוא דרך מתוחכמת להגן על עצמך. נשים לומדות לאורך חייהן להתפתל מסיטואציות כאלה. זה מה שעשיתי -התפתלתי כדי לצאת בלי פגיעה", אמרה ר' על המקרה שאירע לפני 15 שנים. עד כה ר' לא פנתה למשטרה.

התחקיר שחשף את פרשת איבגי

שש נשים מעידות: "השחקן משה איבגי הטריד אותנו"

לכתבה המלאה

"חברה קרובה סיפרה שקרה לה מקרה דומה מאוד אתו"

"כשיש מישהו עם כוח והשפעה ולך אין אתה צריך למצוא דרך מתוחכמת להגן על עצמך. נשים לומדות לאורך חייהן להתפתל מסיטואציות כאלה"

ר' המשיכה בתיאור האירועים ואמרה כי ניסתה להמשיך בחייה. "חזרנו לסיטואציה מקצועית והשלמנו את החזרה ומאז עבדתי איתו והוא התנהג באופן מושלם מהבחינה הזאת. סיפרתי לבעלי מיד לאחר מכן כשהגעתי הביתה, אבל מתוך המקום שרוצה לברר על עצמי הצעתי את זה כחוויה ביזארית ולא טראומתית. התייחסתי לזה בהומור, ניסיתי לבטל את זה וככה העברתי את זה הלאה במשך זמן מה. עד שלפני שנתיים-שלוש הגיעה אלי חברה קרובה ומסתבר שקרה לה דבר מאוד דומה אתו, אבל היא הייתה בטראומה מאוד קשה. לקח לה חצי שנה להתאושש והיא לא יכלה לספר על זה לאף אחד. הבנתי שזה לא מקרה יחיד, שיש התנהלות סדרתית. אני חושבת על הבת שלי שמאוד לחצה עלי ואמרה שלהיות אישה זה לסבול מהטרדה ברמה יומיומית והדבר הזה חייב להשתנות ולהגיע לידיעת הציבור. סיפרתי לכל המשפחה.

"למה חיכיתי כל כך הרבה זמן? לא היה מקום שיכולתי לדבר בו על זה באופן שישנה משהו. לקח זמן עד שנוצרה הזדמנות. אנו מאבדים אמון בכל הגורמים: במשטרה, בתקשורת, בהנהלת התיאטרון. אחרי הפרסום הרגשתי שהכול יוצא לאור סוף סוף, מקבל ביטוי. יש לי סקרנות מאוד גדולה והרגשה שמשהו משתחרר", הוסיפה.

עו"ד ציון אמיר מסר בשמו של משה איבגי: "מרשי עובר ימים קשים מאוד, גם הוא וגם אני סבורים שמדובר בסוגיות הרות גורל שראוי להן להתברר בידי גורמים מוסמכים. במידה שמרשי ידרש שם להגיש את גרסתו המלאה הוא ישתף פעולה באופן מלא".

  • עוד באותו נושא:
  • משה איבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully