וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעירה סוממה במועדון בת"א והתמוטטה; מצבה קשה מאוד

הצעירה, בת 23, לא חשה בטוב בעת בילוי במועדון "הבלוק", התעלפה ופונתה לאיכילוב בעיר. בערב מצבה הידרדר. בדמה נמצאו שרידי סמים מסוגים שונים. משטרת מרחב יפתח בודקת אם הצעירה שתתה ממשקה שבו עורבבו הסמים. אמה: "מישהו הצליח לסמם את הילדה מבלי שהרגישה"

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אחרי שעתיים התמוטטה ונפלה". מושית פישר, הצעירה שמאושפזת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מושית פישר, צעירה בת 23 מראשון לציון, שבילתה אמש במועדון "הבלוק" שבתל אביב התמוטטה בו ופונתה לפנות בוקר (שבת) לבית החולים איכילוב בעיר לאחר שחשה ברע. הערב חלה הידרדרות משמעותית במצבה והוא מוגדר כעת קשה מאוד. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

בבית החולים איכילוב, שם היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ, מסרו כי בדמה של הצעירה נמצאו שרידי סמים מסוגים שונים ובמרחב יפתח בודקים אם משקה ששתתה הכיל חומרים מסוכנים. הצעירה התעלפה בשעות הבוקר המוקדמות במועדון ופונתה לבית החולים על ידי צוות מגן דוד אדום.

צופיה, אמה של הצעירה, סיפרה לוואלה! NEWS כי "ממה שהצלחנו להבין, מישהו הצליח לסמם את הילדה מבלי שהרגישה. שמו לה סם בתוך השתייה ואחרי שעתיים היא פשוט נפלה והתמוטטה".

עוד בוואלה! NEWS:
הפצועה בפיגוע ברהט: "חתני לחץ לי על הצוואר ועצר את הדם"
"לאן עוד נלך?": עשרות אלפי סורים מתדפקים על גבול טורקיה הסגור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא ילדה טובה, לא מעשנת סמים". צופיה, אם הצעירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הצעירה קיבלה הבוקר שיחת טלפון מטרידה מבית החולים, שבה בישרו לה כי בתה מאושפזת. "הרופאים מהבוקר מטפלים בה, מנסים לייצב אותה. אנחנו מקווים שהמצב יהיה טוב בינתיים. כרגע הוא לא הכי טוב. הם אומרים שהיא נמצאת בסכנה". לדבריה, "היה רגע שהם היו בטוחים שהיא לא תחיה".

האם הוסיפה כי היא מתקשה לעכל את המקרה. "אני מזועזעת. אני עוד חושבת שזה חלום רע. היא ילדה טובה, ילדה שלא מעשנת סמים, אנחנו לא מעשנים בבית ולא שותים, אנחנו בהלם כל המשפחה". היא ציינה כי היום המשפחה הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתו של האב. "אנחנו משפחה מאוד מאוחדת, היינו אמורים לחגוג עם האבא, אנחנו מקווים שהמתנה של היום הולדת של האבא היא שהיא תצא מזה".

ממועדון "הבלוק", ששוכן בתחנה המרכזית בתל אביב, נמסר בתגובה: "‏אנחנו מקווים שהצעירה תשוב לאיתנה במהירות ומנסים לסייע למשטרה ככל יכולתנו בבירור נסיבות המקרה".

(עדכון ראשון: 20:28)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדון "הבלוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully