וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"13 אלף משתמשים תוך שלוש שנים"- ב-Airbnb מאמינים בשוק הישראלי

5.9.2015 / 8:40

כנס החדשנות DLD שייערך בשבוע הבא בישראל הוא ההזדמנות המושלמת ל-Airbnb. בראיון לאולפן וואלה!NEWS בעקבות הקמת מיני אתר לכנס, אומרת מנהלת המדיניות של החברה: "אומת סטארט אפ כמו ישראל היא קלאסית לעולם שלנו, בו כולם שייכים לכל מקום"

עריכה: גדי וינשטוק

Airbnb ,הרשת החברתית הפופלרית להשכרת דירות וחדרים לטווח קצר וארוך, משיקה פלטפורמת אירוח ייעודית עבור אלפי היזמים המגיעים מרחבי העולם לכנס החדשנות DLD, שייערך בשבוע הבא בתל אביב.

סופיה גקיוסו, מנהלת המדיניות והרגולציה של Air bnb שהגיעה במיוחד לארץ להשקת מיני האתר הסבירה בראיון לאולפן וואלה! NEWS כי המיני אתר מזמין יזמים מישראל לרשום את הבתים שלהם, ולארח יזמים בינלאומיים בישראל במהלך ה-DLD. "כך הם יכולים ללמוד עוד על קהילת הסטארט-אפ בתל אביב, ובאופן כללי על ישראל. איך הדברים פועלים ואילו הזדמנויות חבויות", היא אומרת, "אנחנו מנסים ליצור עולם שבו אנשים יכולים להרגיש שייכים לכל מקום, ואיזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה מאשר באומת סטארט-אפ, כמו ישראל", אמרה.

בשלוש השנים האחרונות עלה מספר המשתמשים הישראלים ב Air bnb מ-900 ל-13 אלף. גקיוסו מביעה שביעות רצון: "הקהילה מראה התעניינות רבה ואנו נשמח לראות איך ניתן לשפר עוד יותר. כולם יודעים שישראלים מרבים לטייל בעולם. יש לכם כמעט את אותו מספר האנשים המבקרים בישראל ואותו מספר ישראלים השוהים בחו"ל עם Air bnb". גקיוסו סרבה להתחייב להקים סניף בישראל אבל ציינה: "אנחנו בוחנים כל שוק בנפרד ואנחנו רוצים קודם כל להבין את השוק הזה, להבין את הקהילה, את הצרכים של אותה קהילה, וגם מי הם בעלי העניין - קובעי המדיניות, קהילת הסטארט-אפ - למה הם זקוקים ואיך הנוכחות שלנו תהיה הכי מועילה".

גקיוסו התייחסה לקמפיין שמנהלים בתי מלון בישראל נגד Airbnb ואמרה כי הגישה שלהם היא: "בשביל שננצח, אף אחד אחר לא צריך להפסיד. בשווקים הטובים ביותר שלנו תפוסת המלונות נמצאת בשיאה, אנחנו לא נכנסים לשוק ומקבלים החלטות בלי להתייעץ עם האנשים, וזה בדיוק סוג השיחה שהגעתי לפה כדי להתחיל, ואני פה כדי לקחת בו חלק".
גקיוסו טענה כי הייתרון של Airbnb הוא חוויה אותנטית: "את יכולה לנסוע לכל יעד, לגור בשכונה אמיתית, בבית של מישהו, עם מארח שמכיר את העיר ויכול להראות לך את המציאות. להתרחק מהדברים שאת אולי לא רוצה לעשות ולהתקרב לדברים שנתפרו בדיוק למידותייך". גקיוסו ציינה כי לשיטת Air bnb יש יתרון לכלכלה המקומית וגם למארחים שזוכים "להכניס את העולם לתוך ביתם".

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • DLD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully