וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג איבד שליטה - ונסע לתוך מספרה בבני ברק: "הוא ריסק הכול"

הנהג, בן 77, איבד שליטה ופגע במכונית נוספת ובאוטובוס לפני שהתנגש במספרה, שהייתה ריקה מלקוחות. צוותי מד"א טיפלו בו ובאישה נוספת, שנפצעו קל מאוד, ופינו אותם לבית חולים. "הנהג נראה מבוגר ומטושטש"

צילום: דוברות מד"א, רוטרניק; עריכה: מתן חדד

נהג מכונית בן 77 התנגש הבוקר (שני) במספרה ברחוב ז'בוטינסקי שבבני ברק, לאחר שאיבד שליטה ברכב. ככל הנראה התכוון הנהג ללחוץ על הבלם אך במקום זאת לחץ על הגז, עלה על אי תנועה, פגע במכונית נוספת ובאוטובוס ונסע לתוך המספרה, שהייתה ריקה מלקוחות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנהג המכונית ולאישה כבת 30 ופינו אותם לבית חולים מעייני הישועה בעיר. מצבם מוגדר קל מאוד.

כשהגיעה בעלת המספרה, הדר, היא הופתעה לראות את המקום הרוס. "חברה שלי התקשרה, היא דאגה, שאלה אותי אם אני בפנים בתוך המספרה. מישהו נכנס וריסק הכול, הוא איבד שליטה", אמרה. "אני לא יכולה להסתכל, יש לי סחרחורות, לחץ בחזה. מצד אחד אני מודה לאלוהים שלא היינו בפנים, מצד שני אני לא יודעת מה לחשוב, השקעתי את החיים שלי במספרה, אי אפשר להיכנס. הוא ריסק הכול, את הטלוויזיה, הקירות, הארונות, המראות. יותר ממאה אלף שקל על שיפוץ שמתי פה".

עוד בוואלה! NEWS:
הירש: מתנהל נגדי מסע השמצות; נתניהו: האדם הנכון במקום הנכון
רגב מגיבה להקלטות: לא מקורבת לפרסומאי, הפרויקט עבר מכרז
לוחם מילואים התמוטט במהלך אימון שגרתי - ומת

נהג רכב פגע ונכנס לתוך מספרה בבני ברק, 31 באוגוסט 2015. מד"א
"היה בום, רעש גדול, ניפוץ זכוכיות"/מד"א

ערן, בעל מאפייה סמוכה, היה עד לתאונה. "פתאום אני רואה רכב שהגיע מהכביש הנגדי, עלה על אי תנועה, ראיתי שהוא נכנס במעבר בין הרכבים במהירות. הוא פגע בכמה כלי רכב תוך כדי הנסיעה ואז הוא נכנס לתוך המספרה. היה בום, רעש גדול, ניפוץ זכוכיות, שוטרים שהיו ליד הזמינו ניידות. הבנאדם יצא ללא פגע, הוא איבד את השליטה על הרכב", סיפר.

דב, אחד מהשוטרים שהיו בזירה, סיפר: "הוא הגיע מהכביש הראשי ועלה על שני נתיבים, פגע באוטובוס, פגע בעוד רכב שהסתובב. אנחנו עמדנו ליד, מזל שהוא לא פגע באף אחד. הנהג נראה מבוגר ומטושטש. הוא יכל לפגוע בכל מי שעמד בחוץ. המזל היה שהמספרה הייתה סגורה ואף אחד לא נפגע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בני ברק: נהג דהר לתוך מספרה - איש לא נפגע. ספק 500
בני ברק: נהג דהר לתוך מספרה - איש לא נפגע/ספק 500
נהג רכב פגע ונכנס לתוך מספרה בבני ברק, 31 באוגוסט 2015. מד"א
נהג רכב פגע ונכנס לתוך מספרה בבני ברק, 31 באוגוסט 2015/מד"א
תאונת דרכים בבני ברק, 31 באוגוסט 2015. מד"א
מכונית נוספת שנפגעה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully