וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "איראן עומדת מאחורי המתקפה אתמול בצפון"

29.1.2015 / 11:37

בטקס לציון שנה למותו של ראש הממשלה אריאל שרון, האשים נתניהו את איראן באחריות למתקפה שבה נהרגו שני חיילים, ויצא נגד ההסכם הצפוי בינה לבין המערב: "ישראל לא תשלים עם הסכם פייסני"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (חמישי) למתקפת חיזבאללה נגד כוחות צה"ל בגבול לבנון אתמול, שבה נהרגו שני חיילים, והאשים את איראן באחריות למעשה. "איראן היא זו שעומדת מאחורי ההתקפה אתמול. זו אותה איראן שמנסה להשיג עכשיו הסכם באמצעות המעצמות שישאיר בידיה יכולת לפתח נשק גרעיני, ואנו מתנגדים לו בתקיפות", אמר נתניהו בדברים שנשא בטקס אזכרה לציון שנה למותו של ראש הממשלה אריאל שרון בגבעת הכלניות בחוות שקמים. "ישראל לא תשלים עם הסכם פייסני שייחתם עם איראן ויאפשר לה להמשיך במרוץ לפצצה".

נתניהו ציטט את שרון, שאמר כי הכוחות הרדיקליים באזור מחזקים את כוחם בשתי זרועות: האחת בנשק להשמדה המונית ואחת במימון הטרור והטרוריסטית בלבנון, ברשות הפלסטינית ובמקומות אחרים בעולם. "הכוח הזה שאריק דיבר עליו היה ונשאר איראן", אמר נתניהו. "היום איראן היא זו שמחמשת, מארגנת, ממנת ומשגרת את שליחי הטרור שלה בגבולותינו, בצפון ובדרום".

עוד בוואלה! חדשות:
אלי אוחנה פורש מרשימת הבית היהודי: "לא צפיתי את הסערה"
מחפשים מנהרות: חודשו עבודות הקידוח בגבול הצפון
"שרה נתניהו לקחה פדיון מבקבוקי מעון ראש הממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו באזכרה במלאת שנה למותו של אריאל שרון, חוות שקמים. ינואר 2015. צילום מסך, שי מכלוף
נתניהו בטקס האזכרה, היום/שי מכלוף, צילום מסך

עוד נשאו דברים בטקס יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובנו של שרון, גלעד. מלבדם משתתפים בטקס הנשיא לשעבר שמעון פרס, יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שר הביטחון לשעבר בממשלת שרון שאול מופז, שר הפנים לשעבר גדעון סער וחניכי תנועות נוער.

האירוע היה פתוח לקהל הרחב, אך השתתפו בו עשרות בני אדם בלבד. במהלך הטקס, המציין גם 15 שנה למותה של רעייתו של ראש הממשלה המנוח, לילי שרון, הדליקו נכדיהם של השניים אבוקת זיכרון.

(עדכון ראשון: 11:02)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כלי הרכב של צה"ל שנפגע מטיל נ"ט של חיזבאללה. רויטרס
כלי רכב צבאי שנפגע מטיל נ"ט אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully