וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה נהרגה בתאונה בנגב, חמישה נפצעו בינוני עד קשה

25.1.2015 / 8:47

הפעוטה, בת שנה וחצי, הייתה נכדתו של הרב שלום ארוש, מבכירי הרבנים בחסידות ברסלב. ארבעה בני משפחתה, ובהם אמה ההרה, נפצעו בהתנגשות חזיתית ליד צומת גבים. הנהגת השנייה נפצעה גם כן

תאונה בצומת לביא בה נפצעו קשה שני ילדים. נובמבר 2013. מד"א
תאונה בצומת לביא בה נפצעו קשה שני ילדים. נובמבר 2013/מד"א

פעוטה בת שנה וחצי נהרגה לפנות בוקר (ראשון) בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 34, בסמוך לצומת גבים שבנגב. בכלי הרכב היו הוריה, בשנות ה-30 לחייהם, אחותה כבת שלוש ואחיה בן השש, והם נפצעו כולם באורח בינוני עד קשה. נהגת כלי הרכב השני, בשנות ה-50 לחייה, נפצעה באורח בינוני עד קשה.

הפעוטה פונתה באורח אנוש מזירת התאונה, אך לאחר מאמצי החייאה היא מתה מפצעיה בחדר המיון של בית החולים ברזילי שבאשקלון. שאר הפצועים פונו גם כן לבית החולים ברזילי.

הפעוטה היא נכדתו של הרב שלום ארוש, מבכירי הרבנים בחסידות ברסלב בארץ. המשפחה הייתה בדרכה להילולת הבבא-סאלי, רבי ישראל אבוחצירא, בנתיבות. מיכאל בן אבו, העוזר האישי של הרב, הסבא שלום ארוש, סיפר: "התקשרנו לטלפון הסלולרי של האב, הפרמדיק הרים את הטלפון ואמר שהמצב קשה וביקש מהרב שיתפלל כי צריך נס. הרב היה בהלם. הוא שתק ולאחר מכן אמר שצריך להתפלל הרבה. אחר כך הבן השני התקשר אלינו בצעקות ובבכי נורא כדי לספר לנו על מה שקרה".

חובש בכיר במגן דוד אדום רועי פולק והפרמדיק יוסי קיטרו, שטיפלו בנפגעים, סיפרו כי כשהגיעו לזירה הם ראו שני כלי רכב במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות בחזית. "הפצועים שיצאו מכלי הרכב התהלכו במקום כשהם בהכרה", סיפרו השניים. "עובר אורח רץ אלינו לניידת הטיפול הנמרץ כשבזרועותיו תינוקת כבת שנה וחצי מחוסרת הכרה, עם חשד לפגיעת ראש קשה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה ומתן תרופות, ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים. כשהגענו נאלצו הרופאים לקבוע את מותה".

פרמדיק מד"א משה מור, שטיפל בנפגעים הנוספים במקום, סיפר: "חמישה פצועים שחילצו את עצמם מכלי הרכב היו בהכרה מלאה. הנהגת של אחד מכלי הרכב, אישה כבת 50, סבלה מפגיעות בגפיים, ומהרכב השני, שבו נסעו חמשת בני המשפחה, ההורים כבני 30, האישה, הנמצאת בהריון, התלוננה על כאבי בטן והגבר סבל מפגיעת בטן וחזה. שני ילדיהם סבלו גם הם מפגיעות בטן וחזה. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית חולים ברזילי כשמצב כל חמשת הפצועים מוגדר בינוני עד קשה".

עוד בוואלה! חדשות:
הגילוי שסיבך את ניצב כהן: שיחות בעלות אופי מיני בווטסאפ
נחשפה מתמודדת ב"מחנה הציוני": יעל כהן פארן, פעילת סביבה
"פוקס" נגד נתניהו: "מתעלם מהנשיא ומתגנב לקונגרס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully