וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מה הביא לנפילתו של הפועל מהקומה ה-11?

17.9.2014 / 14:02

נתנאל רואי ערמי, בן 27, עסק בעבודות בניין בפתח תקווה וכשלא שב לרכב האיסוף, יצא עמיתו לחפשו ומצא אותו מוטל על הקרקע ללא רוח חיים. צפו במהדורה

מערכת וואלה!
הבניין ברחוב שרגא רפאלי, ממנו נפל אל מותו הפועל, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
"היה מאוד מקצועי בעבודה שלו". אתר הבנייה שבו עבד נתנאל בפתח תקווה/ניב אהרונסון

יממה אחרי שנתנאל רואי ערמי, בן 27 ממושב אחיעזר שבשפלה, נפל אל מותו מקומה 11 בבניין באתר בנייה בפתח תקווה, היום (רביעי) עדיין לא ברור מה קרה ברגעים האחרונים לחייו.

מהפרטים המעטים הידועים עד כה עולה כי ערמי עבד במקום יחד עם עובד נוסף ששמו לירון עובדיה. בתום יום העבודה ראו יתר העובדים שערמי לא שב לרכב האיסוף. אחד מהם שב לאתר כדי לחפש אחריו ומצא אותו מוטל על הקרקע ללא רוח חיים.

עוד בוואלה! חדשות:
מאסרי עולם נגזרו על אישה שרצחה את בנותיה
החלה הריסת בתים בגבעת עמל בת"א; חלק מתבצרים
בדיקות די-אן-איי ימצאו את רוצח המעדר בתאילנד?

הבניין ברחוב שרגא רפאלי, ממנו נפל אל מותו הפועל, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
מה בדיוק קרה ברגעים האחרונים לחייו?/ניב אהרונסון

תפקידם של השניים היה לסגור את מכסי האוורור של חדרי הביטחון הפרושים לאורכו של הבניין, שנמצא ברחוב שרגא נפתלי בעיר. בשל המורכבות בהרכבת הפיגומים, העדיפו הקבלנים לבצע את העבודה באמצעות סנפלינג. מדובר בעבודות המתבצעות במעטפת החיצונית של הבניין וכל מכסה נסגר באמצעות ארבעה ברגים.

במשך כמה שעות הם עבדו באתר ולקראת חמש אחר הצהריים הם היו לקראת סיום העבודה. בשלב זה, כשנשאר נתנאל לסגור את שני הברגים האחרונים של המכסה האחרון בקומה ה-11, הוא ביקש מעובדיה שייקח את החפצים של השניים לרכב האיסוף ויתכונן לסיום יום העבודה. השיחה הזו נעשתה כשהוא רתום לכבלים, מרחף מעל הקומה ה-11. לאחר שנתנאל נמצא מוטל על הקרקע, הזעיק חברו לעבודה אמבולנס, אולם כל שנותר לצוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום הוא לקבוע את מותו.

הבניין ברחוב שרגא רפאלי, ממנו נפל אל מותו הפועל, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
צוות טיפול נמרץ שהגיע למקום קבע את מותו/ניב אהרונסון

הבוקר הופסקה העבודה באתר הבנייה ורק שרידי הכבלים נותרו שוממים במקום. כמו כן, לא ברור מתי יתחדשו העבודות. הפרויקט, "קרדן 4U", שמבצעת חברת דניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל, נמצא בשלבי סיום ובעוד כמה שבועות הוא היה אמור להיות מאוכלס.

נתנאל היה נשוי ואב לשני ילדים - הקטן בהם בן תשעה חודשים והגדול בן שנתיים. אשתו, כך מספרים קרוביהם, לא הספיקה לספר שהוא שהיא נמצאת בחודשים הראשונים להריונה עם ילדה השלישי. הלווייתו תתקיים היום אחר הצהריים.

מאיר מועלם, שהיה שכנו של ערמי, ספד לו ואמר כי "נתנאל היה איש טוב, הושיט לי יד בהרבה תחומים. היה מאוד מקצועי בעבודה שלו, לא האמנתי שזה יכול לקרות. עד עכשיו קשה לי לעכל שאני לא רואה אותו פה. הוא אבא מסור, מאוד. כל העבודה שלו הייתה בסנפלינג בגובה, הוא היה מאוד מקצועי בזה, בין המקצועיים שהיכרתי בתחום הזה. אין לי מילים לבטא את הכאב".




לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.com

עוד במהדורה:

שר הכלכלה וחבר הקבינט המדיני-בטחוני, נפתלי בנט, מקבל היום תמיכה לא צפויה בעימות שלו מול שר הביטחון בוגי יעלון. ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, שבימים כתיקונם הוא ובנט אינם חולקים דעות דומות, כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו כי "העובדה שחבר הקבינט בנט החליט לא לסמוך על מנגנוני העדכון והעברת המידע הקיימים, נקט יוזמה, ירד לשטח והגיע מוכן לישיבת הקבינט – ראויה בעיניי לשבח". בתוך כך, המבקר יחקור את התנהלותו של הקבינט בזמן "צוק איתן", בדגש על הטיפול בסוגיית המנהרות.

קרה גם לכם שאפל השיקה מכשיר חדש ופתאום האייפון הישן שלכם מקרטע? כמו במקרים קודמים, גם לאחר ההשקה של אייפון 6 מתלוננים צרכני אפל כי האייפונים הישנים שלהם איטיים ומרובי תקלות. מחקר של אוניברסיטת הארוורד כבר הצביע על התופעה וגילה כי בכל השקה חדשה של אפל, החיפושים בגוגל של צמד המילים "iphone slow" עולים דרמטית. בחברה מסרבים להתייחס לטענות אלו באופן שיטתי. ליאור נאור מוואלה! טק, על האם מדובר במקריות מוזרה או במגמה מטרידה.

התחזית: מחר ירידה ניכרת בטמפרטורות, עם סיכוי לטפטוף בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully