וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון בכפר מנחם: "הדרך לבית הספר היא מסלול מכשולים"

16.9.2014 / 12:22

אמם של תלמידים בבית הספר הסמוך לזירת התאונה בכפר מנחם, שבה נהרג יפתח רפפורט בן השמונה, טוענת כי הכתובת הייתה על הקיר. אחת התלמידות: "נוסעים כאן מהר, קשה לחצות"

צילום: שי מכלוף, חטיבת דובר המשטרה; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

יפתח רפפורט הוא הילד בן השמונה שנהרג הבוקר (שלישי) מפגיעת אוטובוס הסעות בסמוך לבית הספר שבו הוא לומד בקיבוץ כפר מנחם שליד קריית מלאכי. נהג האוטובוס שחזר את התאונה ומסר את גרסתו לאירוע, שנמצאת עתה בבדיקה.

אמא של שני נערים הלומדים בתיכון "צפית" הסמוך למקום התאונה, סיפרה כי התלמידים במקום נאלצים לחצות מדי בוקר חניון מסוכן בדרכם לבית הספר. "זה יום עצוב, פשוט נורא. צר לי שזה קרה. ילד הולך לבית הספר ונהרג, הוא לא הלך לשדה קרב. זה נראה לי בעייתי שילד צריך לעבור מסלול מכשולים כדי להגיע לבית ספר. הילדים שלנו עוברים פה בדרך בעייתית והיו לנו כבר שיחות בנושא הזה", אמרה.

לקריאה נוספת:
שני הרוגים במהלך מרדף משטרתי במחלף גלילות
מכונית של חירשים הותקפה בצפון: "הייתי בטוחה שנמות"
נהג שיכור פצע קל 5 הולכי רגל ביפו, בהם 2 תינוקות

שחזור התאונה בה נדרס הבוקר בן 13 ע"י אוטובוס הסעות בכפר מנחם, ספטמבר 2014. שי מכלוף
שחזור התאונה בכפר מנחם, הבוקר/שי מכלוף

אחת התלמידות בבית הספר, אשר הגיעה למקום דקות לאחר התאונה, שחזרה את הבוקר הקשה. "ראיתי ילד שוכב מתחת לאוטובוס והייתי בטוחה שהוא נפל ממנו. ניסו להחיות אותו וכולנו עמדנו בבית הספר שליד, בשער הכניסה, ולא הבנו מה קורה. אני רוצה שימצאו דרך מסודרת כדי שנוכל להגיע לבית הספר".

לדבריה, הדרך מסוכנת והתלמידים מתקשים לחצות את הכביש בה. "במהירות שנוהגים פה, קשה לחצות במעבר חצייה". אמרה. "אוטובוסים נוסעים כאן מהר ועוצרים בפתאומיות, במקום שבו תלמידים חוצים את הכביש. אי אפשר לעבור דרך השביל המיועד לכך כל הזמן, אין דרך מסודרת הביתה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פעולות החייאה בבן 13 שנפצע קשה מאוטובוס סמוך לבית הספר בכפר מנחם, ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה שבה נהרג הילד יפתח רפפורט, הבוקר בכפר מנחם/חטיבת דובר המשטרה

חוקר התנועה ז'ק בן זיקרי, מרכז בוחני תנועה במרחב לכיש, התייחס לתאונה וסיפר: "לקראת השעה שמונה בבוקר קיבלנו הודעה על תאונת דרכים קשה בבית ספר בכפר מנחם. אוטובוס הסעות פגע בהולך רגל במעבר חצייה ואז נודע לנו שהוא נהרג". לדבריו, גרסת הנהד למקרה טרם התבררה וככל הנראה הוא עמד להיכנס לחנייה - אך פגע בילד. "מהממצאים עולה שהאוטובוס שהסיע תלמידים הגיע מאזור בית ג'וברין, פנה שמאלה לחנייה, פגע בילד וגרם למותו. גרסתו של הנהג היא לא ברורה ונמצאת בחקירה, במהלכה הוא שחזר את התאונה".

נהג האוטובוס שדרס הבוקר תלמיד מחוץ לבית הספר בכפר מנחם, ספטמבר 2014. שי מכלוף
נהג האוטובוס הבוקר בשחזור, הבוקר בכפר מנחם/שי מכלוף

חובש מד"א אופיר מוסקוביץ והפארמדיק דודי שמיע, שטיפלו בילד, סיפרו כי כשהגיעו לזירה ראו אותו שוכב על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות ראש, בטן וגפיים. "רופא ואחות שהזדמנו למקום החלו לטפל בו, ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו מתן תרופות, עיסויים והנשמות. לאחר יותר משעה של מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו", סיפרו.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully