וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגנב ראה אורות כחולים, נמלט - והתנגש"

16.9.2014 / 11:58

מזיהוי ראשוני עולה כי האיש החשוד כי גנב מכונית בהרצליה, נמלט מהמשטרה והתנגש במכונית אחרת בכביש 5, הוא פלסטיני מעזה המתגורר בגדה. המקרה ייחקר כתאונה ולא כאירוע פלילי

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

במשטרה זיהו הבוקר (שלישי) זיהוי ראשוני את החשוד בגניבת המכונית בהרצליה שנהרג לפנות בוקר בתאונת דרכים בצומת גלילות לאחר שניסה להימלט מהשוטרים. ההרוג הוא פלסטיני תושב רצועת עזה, אך הוא מתגורר בימים אלה בשטחי יהודה ושומרון, וככל הנראה משם הגיע לישראל.

מחקירה ראשונית עולה כי בסמוך ל-2:00 בלילה הבחין עובר אורח בחשוד כשהוא מנסה לפרוץ למכונית מרצדס שחנתה בהרצליה פיתוח. הוא התקשר למוקד 100 ודיווח על כך. בעקבות הדיווח, פרסו שוטרי משטרת גלילות מחסומים בנתיב ההימלטות המשוער. אחד המחסומים הוצב בכביש 5 בסמוך למחלף הכפר הירוק.

עוד בוואלה! חדשות:
נהג הסעות דרס למוות ילד בן 8 בחניון בית ספר בדרום
שר לשעבר נחקר בחשד שקיבל שוחד במהלך כהונתו
ארה"ב החלה בפעולה הנרחבת נגד דאעש בעיראק

שני הרוגים במרדף משטרתי בצומת גלילות  16 בספטמבר 2014. ניב אהרונסון
שתי המכוניות נפגעו קשות. זירת התאונה הלילה בגלילות/ניב אהרונסון

"אנחנו מבינים שהוא ראה את האורות הכחולים של הניידת והחליט לעשות סיבוב פרסה במטרה לחזור לנתיבי איילון מהנתיב הנגדי ולהימלט לכיוון הרצליה", סיפר קצין ממשטרת תל אביב. "מיד לאחר שהסתובב הוא נסע נגד כיוון התנועה, התנגש בעוצמה רבה במכונית היונדאי שהייתה נהוגה בידי תושב נתניה. מעוצמת ההתנגשות נפגעו בצורה קשה שני כלי הרכב. המנוע של היונדאי עף למרחק של 20 מטר ממקום ההתנגשות".

במשטרה החליטו להעביר את תיק החקירה לידי חוקרי אגף התנועה, ומכיוון ששני הצדדים המעורבים נהרגו, המקרה נחקר כתאונת דרכים ולא כאירוע פלילי. במשטרה תל אביב אומרים כי לא ברור לפי שעה אם היו לגנב המרצדס שותפים ואם הוא השתייך לכנופיית גנבי רכב. "לא זיהינו בשטח ציוד קשר שיכול להעיד על השתייכות לכנופיית גנבי רכב", ציינו.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שני הרוגים בתאונה קטלנית סמוך לגלילות בתום מרדף משטרתי, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
לא ברור אם הנהג משתייך לכנופיית גנבי רכב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully