וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

בסוף יהיה תקציב?

שר האוצר יאיר לפיד בישיבת ממשלה. יוני 2014. צלם: מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
לפיד בישיבת הממשלה/מערכת וואלה! NEWS, צלם: מרק ישראל סלם

אתם צריכים לדעת שגם היום כנראה נדבר על המאבק על תקציב 2015. תוספת משמעותית לתקציב הביטחון - כן או לא; מע"מ 0% - כן או לא - בסוף נקבל תשובות לכל השאלות. עד אז סביר שנמשיך לשמוע איומי פרישה לצד איומים מסוג הביטחוניסטי.

ראיות חדשות במשפט זדורוב?

רומן זדורוב החשוד ברצח תאיר ראדה בהכרעת דין, ביהמ"ש המחוזי נצרת. פברואר 2014. ערן גילווארג
הורשע פעמיים. רומן זדורוב/ערן גילווארג

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית המשפט העליון דיון נוסף במשפט שהעניין בו מסרב לגווע – משפטו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה. היום ידון בית המשפט בבקשת הסנגורים להציג ראיות חדשות. מדובר בעדותו של ראש המכון לרפואה משפטית ד"ר חן קוגל, המצדד בחוות הדעת שלפיה הרצח נעשה בלהב משונן ולא בסכין יפנית שבה השתמש זדורוב. בשל חוות דעת זו שנתנה הפתולוגית ד"ר מאיה פורמן-רזניק, סירבה המדינה לקדמה לתפקיד בכיר במכון לרפואה משפטית. עדותו התומכת של קוגל ניתנה במשפטה של פורמן-רזניק בבית הדין לעבודה, ועד כה לא ניתן היה להציגה כראיה. העדות וכן העובדה שהמומחה מטעם התביעה הושעה בשל בעיית אמינות – כל אלו לטענת ההגנה שופכים אור חדש על המקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית שמש בדרך לפיצול?

מטה הבחירות של אלי כהן לאחר שהפסיד למועמד החרדי משה אבוטבול בבחירות לראשות עיריית בית שמש ב-12.3.14. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
תושבי בית שמש לאחר הבחירות המקומיות/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שמחר בערב יירשם שלב נוסף במאבק על עתידה של העיר בית שמש. המחנה הציוני יפגין בעיר בעד פיצול העיר בין הציונים לחרדים. עד כמה חתמו מאות מתושבי העיר על עצומה הקוראת לפיצול, ומארגני ההפגנה מקווים שמאות תושבים נוספים יוסיפו חתימתם היום. רעיון הפיצול צף לאחר הבחירות המקומיות בעיר, שבהן גבר המועמד החרדי משה אבוטבול על המועמד החילוני אלי כהן. כזכור, בעיר נערכו בחירות חוזרות בשל חשדות לזיופים במחנהו של אבוטבול.

נאתכו יבקיע באלופות?

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים עם ביברס נאתכו. GettyImages
נאתכו מקבל חיבוק במדי צסק"א/GettyImages

אתם צריכים לדעת שליגת האלופות יוצאת הערב לדרך. 32 קבוצות ממדינות שונות יתחרו בשמונה בתים נפרדים, והשתיים הראשונות מכל בית יעפילו לשלבי הגמר, שיחלו בסוף פברואר. בשנים האחרונות איבד שלב הבתים של ליגת האלופות מיוקרתו ומעוצמתו, אך עדיין ניתן למצוא בו אטרקציות לא מעטות; הכוכבים מריאל מדריד, מברצלונה, מבאיירן מינכן ומשאר הגדולות של היבשת ייטלו בו חלק. הבית האטרקטיבי יהיה בית ה', שבו יתחרו אלופת אירופה מ-2013 באיירן מינכן, אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, רומא האיטלקית וצסק"א מוסקבה, שבשורותיה משחק קשר נבחרת ישראל ביברס נאתכו.

מינדי חוזרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומג, אומג. דני ומינדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהבים דברים מצחיקים? אתם צריכים לדעת שהערב ישודר בארה"ב הפרק הראשון בעונה השלישית של הסדרה הקומית הכי מהממת שאתם לאו דווקא רואים - The Mindy Project. הסיטקום, מפרי עטה ובכיכובה של מינדי קלינג (קלי קאפור, "המשרד") עוקב אחר הגינקולוגית הלוהטת והלא שטחית בכלל מינדי לאהירי, שמפלסת את דרכה בארץ הזוגיות. לטובת מי שעדיין לא ראה, לא נגלה עם מי מינדי גמרה בסוף העונה השנייה, רק נציין שהמעריצים ממש מתרגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully