וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אודרוב לת"א": דגלי חמאס כבשו את הר הבית. צפו

1.9.2014 / 0:53

תפילת יום השישי בהר הבית שבירושלים הפכה למפגן תמיכה המוני בחמאס, כשאלפי מתפללים קראו קריאות בגנות ישראל. בהמשך אף יידו כמה מהם אבנים על כוחות הביטחון. שניים נעצרו

צילום מסך

הפגנת תמיכה בחמאס בהר הבית: ביום שישי האחרון, ימים ספורים אחרי ההכרזה על הפסקת האש בדרום – השתתפו אלפי מתפללים מוסלמים בתפילת יום השישי המסורתית בהר הבית בעיר העתיקה בירושלים. אלא שהפעם, ניצלו המתפללים את ההתקהלות להפרת סדר, תוך שהם נושאים דגלים של ארגון חמאס וקוראים קריאות בגנות ישראל.

בזמן שישראל שואפת להחליש את חמאס בעזה, ולהגדיל את כוחו של יו"ר הרשות אבו מאזן שם – דווקא בירושלים מתקיים מפגן כוח משמעותי בחמאס. הנוכחים הביעו תמיכה בגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, ועודדו תקיפה של ישראל: "אל-קסאם, אודרוב אודרוב תל אביב". לאחר סיום התפילה, כמה צעירים ערבים יידו אבנים לעבר כוחות המשטרה שהיו בשער המוגרבים. אנשי הווקף הפלסטינים מנעו את המשך יידויי האבנים והכניסו את הצעירים לתוך מסגד אל-אקצא. ביציאה משטח הר הבית, עצרו שוטרי מרחב דוד שני קטינים ערבים החשודים ביידויי האבנים.

בהמשך לאירועי התמיכה בחמאס, השתתפו ביום שבת אלפי בני אדם בעצרת לציון "חגיגת הניצחון בעזה" שארגן חמאס ברמאללה. בעצרת השתתפו בכירים מארגון הטרור ומפלגים אחרים וכן חברי פרלמנט פלסטינים. במהלך העצרת הונפו שלטי תמיכה בחמאס ובזרוע הצבאית שלו. בכיר חמאס חליל אל-חיה נשא דברים באמצעות הטלפון. הוא בירך את תושבי רצועת עזה והגדה המערבית על העמידה האיתנה, והדגיש את זכותו של העם הפלסטיני להתנגדות.

עוד ידיעות בנושא
הרמטכ"ל: "נפגע בבכירי חמאס בכל מקום שנוכל"
כך נגררו ישראל וחמאס למלחמת 50 הימים
משעל: יצרנו בעזה מאזן אימה בינינו לבין ישראל

(עדכון ראשון: 31.8.14, 21:53)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגנת התמיכה בחמאס בשישי בהר הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully