וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי ילדות טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון

3.6.2014 / 17:07

שתי הילדות, בנות 12, טבעו בבריכה פרטית בבית סבתה של אחת מהן ברחוב השקמה. נבדקת האפשרות שהאסון אירע לאחר ששיער ראשה של אחת הילדות נתפס בצינור בתחתית הבריכה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

טרגדיה בערב החג: שתי ילדות בנות 12 טבעו למוות בשעות אחר הצהריים (שלישי) בבריכת שחייה ביתית ברחוב השקמה ביישוב סביון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותן של השתיים בתום פעולות החייאה. חוקרי משטרת מסובים נמצאים בזירה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

עוד חדשות מהארץ:
נתניהו: "מוטרד מכוונת ארה"ב לעבוד עם הממשלה הפלסטינית"
נכנע לחום הישראלי: עץ הערמון של אנה פרנק מת
הלוחם שחיסל את המחבל: ”הוא שלף אקדח לפתע וירה בי, הספקתי להשיב אש”

שתי ילדות בנות 10 טבעו למוות בסביון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בסביון, הערב/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

מחקירה ראשונית עולה כי השתיים הגיעו בשעות הצהריים אל הבריכה שבבית סבתה של אחת מהן. בשלב מסוים, מצאה הסבתא - שכל אותו זמן שהתה בבית - את השתיים כשהן מחוסרות הכרה בתוך המים. היא מיהרה למשות אותן מהמים ובמקביל הזעיקה למקום את המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שתי ילדות בנות 12 טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון, ה-3 ביוני 2014. דרור עינב
הבית שבו נמצאו הילדות/דרור עינב

גורם במשטרת תל אביב אמר כי טרם ברור מה הוביל לטרגדיה. "ככל הנראה מדובר בתאונה", אמר הגורם. "שתי הילדות ידעו לשחות, ואנחנו כרגע בודקים גם את מצלמות האבטחה וגם בודקים באמצעות מומחה את המכשור בבריכה".

במשטרה בודקים את האפשרות שהאסון התרחש לאחר ששיער ראשה של אחת הבנות נתפס בצינור היניקה של המשאבה בתחתית הבריכה, וחברתה שבאה לעזרתה התחשמלה למוות. במסגרת החקירה, אספו השוטרים את הרובוט לניקוי הבריכה בניסין לברר אם קצר חשמלי גרם לאסון.

שתי ילדות בנות 12 טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון, ה-3 ביוני 2014. דרור עינב
השוטרים אוספים את הרובוט לניקוי הבריכה מהבית/דרור עינב

ניסים אדוטלר, חובש בכיר במד"א שהיה מהראשונים להגיע למקום סיפר כי שתי הילדות שכבו על שפת הבריכה כשהן מחוסרות הכרה, ללא דופק וללא נשימה. "שוטר שהגיע למקום החל לבצע פעולות החייאה בתדרוך טלפוני ממוקד מד"א ואני ביצעתי פעולות החייאה בילדה השנייה", תיאר. "בתוך דקות הגיעו למקום ניידות טיפול נמרץ שלנו וביחד עם הפרמדיקים ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות".

פרמדיקית מד"א גל גרנדר שהגיעה למקום בניידת טיפול נמרץ הוסיפה: "ביצענו בילדות פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ותרופות ולאחר מאמצי החייאה ארוכים נאלצנו לקבוע את מותן".

שתי ילדות בנות 10 טבעו למוות בסביון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

לפני כחודש וחצי טבעו למוות פעוט וילד, בסמיכות של כמה ימים, בבריכות בצימרים שבמושב חד נס ברמת הגולן. במקרה הראשון, ילד בן ארבע שביקר במקום עם משפחתו במהלך חג שני של פסח, חמק מהחדר שבו שהו בני משפחתו ונמצא ללא דופק בבריכה. הוא פונה לבית החולים זיו בצפת, שם נקבע מותו לאחר פעולות החייאה.

במקרה הנוסף טבע למוות פעוט בן שלוש, כמה ימים לאחר הטרגדיה הראשונה. פרמדיקים ביצעו בפעוט פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים זיו, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בשלב מסוים, מסיבה שטרם התבררה, הפעוט טבע. בעלי הצימר הגיע למקום, משה אותו מן המים והזעיק את ההורים, שלא שהו במקום בעת הטביעה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully