וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה הסודית: מאות קטינים נתפסו שתויים בחוף

30.4.2014 / 12:22

כ-500 תלמידים מנס ציונה בילו את סוף השבוע האחרון במסיבה מלאת אלכוהול בפלמחים. במשטרה נדהמו מהארגון ואמרו שהגיעו בדיוק בזמן: "זה יכול היה להיגמר באסון כבד"

פיסול בחול בחוף פלמחים. צילום: יגאל בן ארי,
ארגון ברמה של יחידה מובחרת. חוף פלמחים/צילום: יגאל בן ארי

מאות תלמידים משני בתי ספר בנס ציונה השתתפו בסוף השבוע במסיבת חוף ענקית בחוף פלמחים, שבמהלכה שתו בני הנוער כמויות גדולות של אלכוהול. עשרות מהם נמצאו על ידי כוחות המשטרה שפשטו על המקום כשהם שיכורים ומקיאים. מחקירת המשטרה עולה כי כמה נערים החליטו לעקוף את החוק האוסר מכירת אלכוהול לקטינים, וארגנו מסיבת חוף ענקית שכמוה לא נראתה בשנים האחרונות בישראל.

תחילתה של הפרשה בסוף השבוע, כאשר למוקד משטרת ראשון לציון הגיעו הודעות טלפוניות על מסיבת חוף ענקית, עם כמה עמדות תקלוט שבה משתתפים מאות בני נוער. כוחות גדולים של משטרת ראשון לציון, שכללו כוחות בילוש, כלבנים ואנשי מחלק הנוער יצאו אל החוף. השוטרים מצאו במקום מאות צעירים, כשהם רוקדים בחוף וחלקם שתויים לחלוטין. השוטרים איתרו גם מספר ברים מאולתרים, שבהם היו מונחים עשרות בקבוקי וודקה.

עוד בוואלה! חדשות:
"אזרחים לא ישנו עם אטמי אוזניים בגלל רעש מטוסים"
מאות לוחמים במפגן תמיכה בלוחם שדרך נשק על נער
לראשונה זה חודשים: הוגברה אכיפת העיצומים על איראן

"עשרות בני נוער שכבו על הרצפה"

השוטרים הורו להפסיק את המסיבה והחלו לתשאל את הנוכחים, אז התברר כי מדובר בשתי קבוצות של תלמידים ותלמידות מכיתות ט' עד י"א, משני בתי ספר יוקרתיים בנס ציונה. את המסיבה ארגנו כמה תלמידים שגם מינו יחצ"נים לכל שכבה ופרסמו אותה באמצעות הווטסאפ והפייסבוק. במקביל, שכרו הנערים אוטובוסים כדי להסיע את מאות המשתתפים למסיבה, כשהתלמידים שילמו עבור הנסיעה והאלכוהול מבעוד מועד.

"כשהגענו למקום היו במסיבה כ-500 בני נוער. המזל הגדול שלא הגענו באיחור כי אם היינו מתעכבים בפשיטה זה היה יכול להיגמר באסון כבד. היו עשרות בני נוער ששכבו על הרצפה כשהם מקיאים ועם סימנים ראשונים של הרעלת אלכוהול", כך סיפר רב פקד דוד מדר, קצין הנוער של תחנת ראשון לציון שהוסיף כי חלק מהמעורבים נעצרו. "ההורים של העצורים באו אל התחנה וסיפרו שכולם בני טובים שמתכוונים ללכת לסיירות והמעצר יפגע בהם.

"אמרתי להם שעל פי שיטת הארגון של המסיבה הזאת הם ברמה של יחידה מובחרת בצה"ל – הן ברמת הסודיות והן ברמת הארגון. עשו הכל מתחת לאף של כולם – של המורים, ההורים וכולם. האלכוהול נשפך שם בכמויות עצומות. כשפשטנו על המסיבה, הברים עבדו בצורה כזו שאלכוהול היה חופשי על השולחנות וכל ילד שתה כאוות נפשו. כוס או 20 כוסות של וודקה. הילדים שילמו 70 שקלים עבור כניסה והיה ברור להם שהרוב הולך למימון האלכוהול".

במהלך החקירה נעצרו כמה מהמארגנים, כולם תלמידי בתי הספר וכן אותרה החנות הסיטונאית שסיפקה את מאות הליטרים של המשקאות החריפים. בחקירתו טען בעל החנות כי לא ידע שמדובר במשקאות עבור נערים וסבר כי הם בגירים. הוא הודה כי לא בדק את תעודות הזהות של הרוכשים.

במשטרה החליטו שלא לסגור את החנות, אלא להזהיר את בעליה. במקביל, החלו במשטרת ראשון לציון, בפיקודו של סנ"צ איציק מנשה, בפעולות הסברה למאות התלמידים בבתי הספר בנס ציונה, כשהם מערבים גורמים שונים במערכת החינוך.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully