וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתב"ג: מטוס בואינג ביצע נחיתת חירום, לנוסעים שלום

המטוס, מסוג בואינג 757 של חברת "פדקס", רוקן כמויות גדולות של דלק כדי לאפשר את הנחיתה. על המטוס שלושה אנשי צוות שלא נפגעו. כוחות הצלה וכיבוי הוזעקו למקום

מטוס של פדקס מבצע נחיתת חירום בנתב"ג, 24 באפריל 2014. ספק 500
כוחות הצלה חירום הוזעקו לנתב"ג/ספק 500

מצב חירום הוכרז אחר הצהריים (חמישי) בנמל תעופה בן גוריון בעקבות תקלה עליה דיווח טייס של מטוס בואינג 757 של חברת "פדקס". צוות המטוס הצליח להנחית את כלי הטיס בשלום בשדה התעופה. הטייס דיווח למגדל הפיקוח על בעיה הידראולית, ולנתב"ג הוזעקו כוחות הצלה וכיבוי מכל אזור המרכז. הם נערכו לקראת נחיתת המטוס, שעליו שלושה אנשי צוות. לפני הנחיתה המטוס שחג ממערב לחופי תל אביב רוקן כמויות גדולות של דלק כדי לאפשר את הנחיתה.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: עשרות ערבים תוקפים ילדים חרדים בהר הבית
צפון קוריאה: לא נקבל ביקורת מ"הומו זקן ומגעיל"
בכיר חמאס: שום נציג שלנו לא ישב בממשלת האחדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס של חברת "פדקס" לאחר נחיתת החירום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחברת "פדקס"נמסר בתגובה: "מטוס מטען של החברה מדגם 757 בואינג שהמריא היום בשעה 15:30 מנתב"ג לקלן בגרמניה, נאלץ לחזור לנחיתה 50 דקות אחרי ההמראה לאחר שזוהתה במטוס תקלה טכנית. המטוס עם שני אנשי הצוות נחת בשלום בנתב"ג. FedEx Express איתרה את התקלה ומטפלת בה על מנת לאפשר המראה מהירה של המטוס.

בחודש שעבר טיסת אל על שהמריאה מברלין לתל אביב שבה על עקבותיה ונאלצה לנחות נחיתת חירום בגרמניה, לאחר שציפור פגעה באחד ממנועי המטוס. 144 הנוסעים פוזרו לבתי מלון בעיר, ובשעות אחר הצהריים עלו הנוסעים על טיסה חלופית בחזרה לישראל. בחודש דצמבר 2013 מטוס מטען שאיבד את אחד ממנועיו נחת בשלום בנתב"ג. שני הטייסים שהיו בכלי הטיס לא נפגעו בעת נחיתת החירום.

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully