וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 10 הוכש על ידי נחש בהתנחלות חלמיש; מצבו קשה

18.4.2014 / 17:40

הילד הוכש על ידי נחש ביישוב, מיהר להזעיק עזרה והתמוטט. צוות מד"א שהוזעק למקום ייצב את מצבו והוא פונה על ידי מסוק צבאי לבית החולים במצב קשה אך יציב, כשהכרתו מעורפלת

מסוק צה"ל מפנה ילד בן 10 שהוכש על ידי נחש בהתנחלות חלמיש, 18 באפריל 2014. מד"א
המסוק הצבאי שפינה את הילד בשטח/מד"א

ילד בן 10 הוכש אחר הצהריים (שישי) על ידי נחש בהתנחלות חלמיש, מצפון-מזרח למודיעין. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ייצב את מצבו והוא פונה במצב קשה באמצעות מסוק צבאי לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא בהכרה מעורפלת. הנחש נעלם ובשלב זה לא ברור מהו סוגו.

עוד בוואלה! חדשות:
צ'רלי אבוטבול הובא למנוחות: "לא ייתכן שהתאבד"
מצוד אחר 9 פעילי חיזבאללה בתאילנד
כתובת נאצה על מסגד באום אל-פחם: "ערבים החוצה"

לאחר שהוכש על ידי הנחש דפק הילד על דלת בית סמוך, ביקש מבעלי הבית להזעיק עזרה - והתמוטט. תוך דקות ספורות, הגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ של מד"א מעפרה והעניקה לו טיפול רפואי ראשוני בחצר הבית. הפרמדיקים זיהו שהכרתו של הילד החלה להתערפל ומיד החלו בפעולות לייצוב מצבו. בינתיים הזמינו הפרמדיקים מסוק צבאי שיפנה את הילד לבית החולים בהקדם.

נחש הצפע שהכיש אישה בת 59 ממג'דל כרום ופונתה במצב קשה לבית החולים נהריה. אפריל 2014. אדריאן הרבשטיין
לפי שעה, לא ידוע באיזה סוג נחש מדובר/אדריאן הרבשטיין

פרמדיק מד"א חגי בר טוב שהגיע למקום סיפר כי הילד הוכש בגפיים. "מיד עם פציעתו, הוא פנה לתושב ביישוב על מנת שיזעיק את כוחות החירום והתמוטט", תיאר. "כשהגענו למקום הוא היה בהכרה מעורפלת, חיוור והחלק להקיא. מיד הענקנו לו טיפול תרופתי ראשוני בשטח על מנת לייצב את מצבו והזנקנו למקום מסוק. כאשר מצבו התייצב, הוא פונה במסוק לבית החולים בתל השומר כשהוא במצב קשה אך יציב."

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully