וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון הקיץ נכנס לתוקפו: זכרתם להזיז את המחוגים?

הלילה ב-2:00 נכנס לתוקפו שעון הקיץ שיימשך 212 ימים, בהתאם לשעון הקיץ שמונהג במדינות אירופה. "לכולנו יש עוד שעה ליהנות לפני שקיעת השמש", הגדיר זאת שר הפנים

זכרתם להזיז את המחוגים? הלילה (שישי) בשעה 2:00 נכנס לתוקפו שעון הקיץ שיימשך 212 ימים ויסתיים במוצאי שבת, 26 באוקטובר 2014 בשעה 2:00. אזרחי ישראל הזיזו את מחוגי השעון שעה אחת קדימה בהתאם לחוק שעון הקיץ שיזם שר הפנים, גדעון סער, ויפסידו שעת שינה אחת.

עוד בוואלה! חדשות:
המשטרה ליועמ"ש: יש בסיס לשיבוש משפט של אולמרט
חשד לפיגוע: חייל צה"ל נדקר בירושלים, מצבו קל
הלוחם קפץ על רימון ונהרג - משפחתו דורשת צל"ש

בחודש אוקטובר 2013, בעת המעבר משעון קיץ לשעון חורף, בעלי טלפונים סלולריים חכמים (סמארטפונים) נתקלו בבעיה בעדכון השעון. כדי להימנע מבעיות גם הפעם, היה על בעלי הטלפונים הסלולריים להעביר בחזרה את אזור הזמן במכשיר מאתונה (יוון) לירושלים. בשנה שעברה הונחו בעלי המכשירים לשנות באופן ידני את אזור הזמן לשעון אתונה במערכות ההפעלה של המכשירים הניידים כדי לעבור לשעון הקיץ.

שר הפנים גדעון סער מחדר המצב של משרד הפנים, בכפר המכביה. ניב אהרונסון
שר הפנים גדעון סער/ניב אהרונסון

שעון הקיץ הארוך מותאם לשעון הקיץ שמונהג במדינות אירופה. "היום ברור לכל כי שעת אור נוספת טובה לכולם בישראל, ואני שומע את זה מאזרחים רבים, מכל הגוונים והקבוצות בציבור. לכולנו יש עוד שעה ליהנות לפני שקיעת השמש", אמר השר סער.

חוק שעון הקיץ אושר ביולי האחרון בכנסת. 73 מהח"כים שנכחו במליאת הכנסת תמכו, ורק 15 התנגדו, רובם מהסיעות החרדיות. הארכת שעון הקיץ - נושא שהיה במחלוקת במשך שנים בין דתיים לחילונים - הוא סממן נוסף לשינוי הפוליטי שחל מאז הבחירות האחרונות והעובדה שהמפלגות החרדיות אינן חברות בקואליציה.

(עדכון ראשון: 21:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully