וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית המין שמסעירה את ההתנחלות החרדית

25.3.2014 / 21:49

גבר מביתר עילית חשד שאשתו בוגדת בו, לאחר שסיפרה לו כי היא רוצה להפסיק ולשמור מצוות. הוא שכר בלש פרטי שלטענתו גילה ש-12 ממכריו "מבקרים" את אשתו בזמן שהוא עובד

חרדים בירושלים. AP
הפרשה החלה כשיחסיהם של זוג הורים תושבי העיר התערערו/AP

ההתנחלות החרדית ביתר עילית, השוכנת למרגלות הרי יהודה, ידועה כמקום שליו בדרך כלל, אולם לאחרונה התפוצצה שערוריית מין, שבה מעורבים חרדים רבים ואישה אחת נשואה, המסעירה את העיר.

הפרשה החלה לפני כמה חודשים, כשיחסיהם של זוג הורים תושבי העיר התערערו. הגבר, שבבעלותו מכולת בעיר הפועלת במשך כל שעות היום, טען כי אשתו הצהירה בפניו שהיא איננה מעוניינת להמשיך לנהל אורח חיים חרדי. בין היתר, ציינה כי היא מעוניינת להפסיק לשמור שבת, להוריד את כיסוי הראש וללבוש מכנסיים. בקשותיה עוררו אצלו את הרצון להתגרש ממנה, ובמקביל הוא החל לחשוד שהיא מנהלת רומן עם גבר אחר. הבעל שכר חוקר פרטי, שעקב אחר דירתו במשך חודשים, בזמן ששהה הבעל בעבודה.

"12 חברים שלי מתושבי העיר, תועדו על ידי החוקר כשהם נכנסים לדירה שלי ויוצאים ממנה לאחר שעות ארוכות", סיפר הבעל. בשלב זה ניסה הבעל לשמור על קור רוח, בניסיון לחשוף פרטים נוספים סביב השערורייה המתנהלת בביתו. "נשארתי לעבוד בעסק רוב שעות היממה כדי שהיא לא תרגיש שאני בתמונה או עוקב אחריה", אמר. הוא הוסיף כי יש בידו ראיות המוכיחות מעבר לכל ספק כי חלק מהגברים שנכנסו לביתו קיימו עם אשתו יחסי מין.

עוד בוואלה! חדשות
פריטים הקשורים לטייס שנעדר 52 שנה נמצאו
נתניהו לחברי מרכז הליכוד: "צריך את הגיבוי שלכם"
צריך לחדש רישיון? בקרוב תישאל על תרומת איברים

בתים בית"ר עילית,אוקטובר 2012. טלי מאייר
מקום שליו בדרך כלל. בית"ר עילית/טלי מאייר

מכאן ועד לפיצוץ הסיפור הדרך הייתה קצרה. חברו של הבעל סיפר כי אחד מהגברים שניהל עם האישה של הבעל רומן, שמע על התיעוד שבו הוא כנראה מופיע עולה לביתה כמה פעמים וכתוצאה מכך נלחץ. "במקום לנסות להשתיק את הסיפור, הוא לכלך על הבעל וסיפר סיפורים שהוא היה פרחח בצעירותו ועשה כל מיני מעשים", אמר חברו של הבעל.

בשבועיים האחרונים, מאז נפרדו בני הזוג, סיפר הבעל כי מופעלים עליו לחצים גדולים כדי שיחשוף את שמותיהם של הגברים, שעלו לטענתו לביתו וקיימו עם אשתו יחסי מין. בשל העובדה שחשיפה שכזו עלולה לסכן את חיי הזוגיות של משפחות נוספות, הוא מעדיף לשתוק. "אף אחד לא יכול לעזור לי ומי שעוזר לי יודע", הוא הסביר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

רב השכונה פסק - המקרה אינו תקף

עסקן בעיר, שלטענתו הגיע הסיפור לאוזניו של רב השכונה, אמר כי הרב פסק כי כל עוד הבעל לא הציג בבית הדין או בפני רבנים את ההוכחות שהוא טוען שיש בידו, אז המקרה אינו תקף והם יכולים לחזור לחיות יחד. לדברי העסקן, התיעוד נמצא בידי החוקר והבעל רק יודע על קיומו אך מעולם לא צפה בו.

עיתונאי חרדי ששמע מידידיו של הבעל על פרטי הסיפור, אך הטיל ספק בפרטיו. הוא אמר כי ייתכן שהבעל בדה אותו כדי להשחיר את שמה של אשתו בשל סכסוך הקיים ביניהם. עם זאת, הוסיף העיתונאי כי אם פרטי הסיפור נכונים, אז מדובר בסיפור נורא. "יותר מאשר הסיפור הפרטי של הבעל, זה עשוי ללמד על תופעה מפחידה. קבוצה גדולה של אנשים יראי שמיים כביכול, שאיסור 'אשת איש' לא הרתיע אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully