וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס דרס נוסעת שטרם הספיקה לרדת, ופצע אותה קשה

10.2.2014 / 0:09

האישה, כבת 50, ככל הנראה לא השלימה את הירידה מהאוטובוס של "מטרופולין" בתחנה ליד כיכר רבין, כשכלי הרכב החל בנסיעה. רגלה נלכדה מתחת לגלגל ונקטעה. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: דוד קורן, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

אישה כבת 50 נפצעה אמש (שני) באורח קשה בתאונת דרכים בתל אביב. המקרה אירע סמוך לשעה 18:30 כשהאישה ביקשה לרדת מאוטובוס "מטרופולין" בקו 47, בתחנה שברחוב אבן גבירול - סמוך לכיכר רבין. לפי העדויות הראשונות, האוטובוס התחיל לנסוע בטרם השלימה האישה את הירידה מהרכב. כתוצאה מכך היא נפלה על הכביש, ונדרסה על ידי האוטובוס. צוותים של מד"א הוזעקו לזירת התאונה והעניקו טיפול ראשוני לאישה, שרגלה נלכדה תחת גלגלי האוטובוס ונקטעה.

אוטובוס פגע בקשישה בתאונת דרכים ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ינואר 2014. דרור עינב
רגלה של האישה נלכדה מתחת לגלגלי האוטובוס/דרור עינב

הפצועה פונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב, ובוחן תנועה של המשטרה פתח בחקירת האירוע החמור. נבדקת אפשרות לפיה הנהג, בן 65, נהג ברשלנות כשעזב את התחנה בלי לשים לב שהנוסעת לא ירדה מהאוטובוס.

עוד בוואלה! חדשות
נתניהו על המשבר בהדסה: "כשל ניהולי גדול מאוד"
נערה הודתה בגניבת אייפון מחברתה שמתה
ים של מזל: חבט באפו של כריש שנשך אותו – וניצל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוטובוס פגע בקשישה בתאונת דרכים ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ינואר 2014. דרור עינב
אוטובוס פגע בקשישה בתאונת דרכים ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ינואר 2014/דרור עינב

אתתמול בשעות הבוקר נהרג נער בן 17 מפגיעת אוטובוס במחלף השרון שבכביש החוף, במקום בו אין מעבר חצייה להולכי רגל. צוות של מגן דוד אדום ממרחב שרון שהוזעק למקום קבע את מותו. נהג האוטובוס, בשנות ה-50 לחייו, שחש ברע טופל על ידי צוות מד"א ופונה לבית החולים לניאדו בנתניה. "הנער שכב במרכז הכביש מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק בסמוך לאוטובוס, שבחלקו הקדמי נראו סימני פגיעה", סיפר משה באום, פרמדיק של מד"א שהגיע למקום. "הנער נפגע קשה מאוד בראשו, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

בתאונה נוספת שאירעה אתמול בבוקר נפצעו 11 בני אדם באורח קל, בהם חמישה ילדים, בהתנגשות בין רכב מסחרי למכונית פרטית בכביש מספר 31 בדרום, סמוך לבסיס נבטים. צוותי מד"א ממרחב נגב שהוזעקו למקום טיפלו בנפגעים. יצוין כי בכביש זה מתבצעות עבודות תשתית - אולם לא ברור אם זה מה שגרם לתאונה.

(עדכון ראשון: 19:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully