וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני התלמידים והמורה: חתך את אוזנו של תלמיד - ונמלט

פרסום ראשון: תלמיד כיתה ט' בבית הספר הגימנסיה הרצליה בתל אביב נכנס לכיתה באמצע שיעור וחתך את אוזן חברו עם מספריים. הילד פונה שותת דם, והחשוד הועבר לחקירה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'
ביה"ס הגימנסיה הרצליה, תל אביב. ינואר 2014. יותם רונן
"מדובר בתלמיד עם רקע מאוד אלים רב שנים כולל התערבויות של המשטרה". בית הספר הגימנסיה הרצליה, היום/יותם רונן

תלמיד בכיתה ט' בבית הספר הגימנסיה הרצליה בתל אביב חתך הבוקר (שני) את אוזנו של חברו לעיני יתר התלמידים בכיתה. מחקירה ראשונית עולה שהנער השתמש במספריים. הנער החשוד בדקירה נמלט מהמקום והנער שנפגע פונה במצב קל לבית החולים איכילוב בתל אביב.
עוד בוואלה! חדשות:
חשד: 4 נערים מהצפון תקפו מינית בת 13 ותיעדו
תיעוד: ארגון ג'יהאד מפיל מסוק מצרי סמוך לעזה
דרכון ראשון לתינוק שנולד בפונדקאות בתאילנד

הדיווח הראשוני על המקרה הגיע במייל האדום של וואלה! חדשות. המקרה אירע הבוקר במהלך שיעור מדעים בבית הספר. ככל הנראה, ילד שנמצא עם הנער בסכסוך נכנס לכיתתו במהלך השיעור ויחד עם ילדים נוספים, חתך את אוזנו. המשטרה פתחה בחיפושים אחר הנער, כעבור זמן קצר הוא אותר והועבר לחקירה במחלק הנוער לב תל אביב.

אמו של אחד הילדים בבית הספר סיפרה: "יש שם חבורה של ילדים שמתעללת כל פעם בילד אחר. הילד שלי מפחד. הטיפול בתקיפות האחרות שהיו בבית הספר לא הניבו שום דבר. רק מרחיקים ילד ליומיים שלושה. יש שם מקרים רבים של גניבות – ארנקים, מפתחות, תיקים. בטיול שנתי של הכיתה, גנבו לילד שלי פריט יקר ערך ואפילו לא הודיעו לי. כשכעסתי, היועצת והמורה אמרו שזה לא מקובל שבית הספר יערב משטרה. בית הספר לא עשה כלום", טענה האם.

ביה"ס הגימנסיה הרצליה, תל אביב. ינואר 2014. יותם רונן
חזית בית הספר, היום/יותם רונן

זאב דגני, מנהל הגימנסיה הרצליה אמר בשיחה עם וואלה! חדשות: "מדובר בתלמיד עם רקע מאוד אלים רב שנים כולל התערבויות של המשטרה. הוא נכנס לכיתה לא שלו שם לימדה מורה חדשה שלא הכירה אותו. הוא אמר שהוא לומד שם. אחר כך הוא דקר את אחד הנערים במספריים בקצה האוזן. הילד האלים היה פה, הזמנו את אימו והיא לקחה אותו הביתה. אנחנו לא יודעים מה קרה כשהוא יצא מבית הספר. זה מקרה חריג מאוד. אף פעם לא נתקלנו במקרה כזה. בכל חיי המקצועיים לא נתקלתי במקרה כזה בתוך בית הספר. המורה הייתה בהלם. היא באה למלא מקום וזה שיעור שלישי שלה. היא מורה מדהימה והיא לקחה את זה מאוד קשה. דיברתי עם המפקח. אני מכנס את כל ההנהלה ונראה מה עושים. מיד התקשרנו למשטרה. האבא התקשר מיד. מצבו קל, הוא כבר שוחרר הביתה. תלמידים הגיבו קשה נוצרה פה אווירה קשה".

גורם בבית הספר סיפר לוואלה! חדשות כי המקרה אירע במהלך השיעור, אז נכנס הנער הפוגע ובין שני הנערים התפתחה קטטה. לדברי הגורם, אחד הנערים אחז במספריים ובמהלך המכות הנער נדקר מהם ככל הנראה בשוגג. "זה בית ספר שבמשך שנים היו בו את אחוזי האלימות הכי נמוכים בתל אביב. אין פה מכות, דקירות ואיומים. זה בית ספר שאין בו אלימות. גם בגניבה שהייתה פה פעם טיפלנו בחומרה". לדברי הגורם, "להגיד שילדים פוחדים לצאת למסדרון זה שקר. זה מקרה חמור והילד יקבל טיפול ולא יוותרו לו. אולי הוא לא התכוון שזה יסתיים ככה אבל הוא יקבל טיפול זה אירוע חריג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully