וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SENSIBO: המזגן הישן שלכם מקבל שכל

TECH

21.5.2014 / 14:12

סטארטאפ ישראלי בשם SENSIBO כובש את הרשת בסערה, הודות לסרטון מצחיק במיוחד ורעיון פשוט אך מבריק: המזגן הישן שלכם יקבל שכל, ילמד את ההרגלים שלכם ויתכנן את הטמפרטורה בצורה חכמה ואינטואיטיבית

המיזם הישראלי Sensibo. gogo.com, אתר רשמי
sensiboילום: מתוך אינדיגוגו)/אתר רשמי, gogo.com

יש כמה דברים שיכולים להוציא פרויקט מימון המון מהאנונימיות שלו ברשת הישראלית: שיהיה לו סרטון מגניב עם פוטנציאל ויראלי, למשל; או שהפרויקט יהיה ישראלי ויעורר גאוות יחידה; או שהמוצר סתם יהיה מוצלח במיוחד. למזלם של קבוצת Sensibo, הם נהנים משלושת היתרונות האלה גם יחד.

הפרויקט של Sensibo, שעלה לאתר מימון ההמון אינדיגוגו רק אתמול וכבר גייס מעל 20 אלף דולר והופץ ברשתות החברתיות בהתלהבות, מציג מכשיר קטן שיהפוך את המזגן המעפן שלכם למזגן חכם. המערכת שלו אינטואיטיבית ונועדה ללמוד את הרגלי הטמפרטורה שלכם, לאבחן כמה אנשים נמצאים בחדר ומהי מידת החום הרצויה עבורם, והיא מאפשרת שליטה במזגן מרחוק. אפליקציה מיוחדת שפותחה עבור שעוני Pebble תאפשר למשתמש לשלוט בטמפרטורה ובכיוון המזגן מכל מקום. המכשיר מותאם לכל סוגי המזגנים, מכל החברות, ומאחד אותם מחדרים שונים.

לפי הטקסט הנלווה לפרויקט, ולפי הסרטון המצחיק הנלווה אליו, המכשיר גם קל מאוד לשימוש. "ברצוני להקדיש רגע כדי ללמד אתכם כיצד להתקין את Sensibo על המזגן", אומר הקריין האגרסיבי, ופשוט מטיח את המכשיר על המזגן. זהו.

סכום היעד של Sensibo לשיווק המכשיר הוא 70 אלף דולר, וכאמור - שליש מהסכום כבר גוייס תוך יום, ועוד נותר חודש וחצי לסיום תקופת התרומות, כך שאפשר להיות אופטימיים. אבל גם אם לא דחוף לכם להזמין לעצמכם Sensibo פרטי, אתם עדיין יכולים ליהנות מהסרטון, כמו הרבה גולשים אחרים:

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully