וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוחה דרשה התנצלות, החברה ענתה לה בתמונה פורנוגרפית

TECH

16.4.2014 / 10:56

תקלת "קופי-פייסט" נוראית גרמה לחברת התעופה האמריקאית יו.אס.איירווייז לפרסם בטוויטר שלהם תמונת פורנו בוטה. אז מה בעצם קרה שם?

ביומיים האחרונים הפכה חברת התעופה יו.אס. איירווייז לכוכבת רשת, והכול בגלל טעות מצערת - כלומר, מצערת בשביל מי שעובד כמנהל הטוויטר של חברת התעופה, פחות מצערת בשביל הגולשים הצוהלים שדווקא נהנו מכל רגע.

הכול התחיל מלקוחה שכתבה ליו.אס. איירווייז בטוויטר שהיא זועמת על העיכוב בטיסה שלה. יו.אס איירווייז כתבו לה בחזרה שהם מאוד מצטערים, אך הלקוחה עדיין לא הייתה מרוצה. אז חברת התעופה ענתה לה עם תמונה פורנוגרפית של אישה תוקעת מטוס צעצוע בתוך איבר מינה.

הציוץ המביך של חברת יו.אס איירווייז בטוויטר. www.buzzfeed.com, צילום מסך
הציוץ/צילום מסך, www.buzzfeed.com

כלומר, מה? עכשיו, אחרי שהתמונה הפכה ויראלית, דובר יו.אס.איירווייז התפנה להסביר מה בדיוק קרה: מנהל הטוויטר של החברה התכוון לענות ללקוחה שהיא מוזמנת לשלוח את פרטי המקרה לכתובת הבאה - וכאן, היה אמור מנהל הטוויטר לעשות "הדבק" ולצרף לינק למשלוח הפרטים. אבל כמו שלפעמים קורה גם לנו, הוא הדביק בטעות את מה שהוא העתיק רגע לפני כן: כתובת תמונת פורנו שמישהו העלה, אותה הוא ניסה לסמן כ"לא ראויה" על ידי העתקתה למקום אחר.

התמונה הבוטה התנוססה על עמוד הטוויטר של יו.אס. איירווייז שעה שלמה לפני שהוסרה, זמן שהספיק בהחלט לגולשים בשביל לתעד אותה, להגיב עליה ולהפוך אותה לדבר הכי מעניין באינטרנט כרגע. כשהחברה פרסמה התנצלות, היא נענתה בתגובות "אל תתנצלו! זה היה מעולה!" ו"עשיתם לי את היום!", בתוספת בדיחות וממים על חשבון הפאדיחה. הלקוחה המתלוננת, שעקבה אחר ההתפתחות של תלונתה בהשתאות, סיכמה בשעה האחרונה את הפרשה כשצייצה "ובכן זה היה מעניין". אכן.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully