וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס: חטופה

23.6.2011 / 9:48

עבריין אמריקאי חטף אישה ועדכן את חבריו בפייסבוק על התקרית באופן שוטף. זה אפילו הביא לו כמה בקשות חברות

בפעם הבאה בה אתם חושבים שחבריי הפייסבוק שלכם (או אולי אתם בעצמכם) מפרסמים בצורה מוגזמת שורות סטטוס על דבר שהם עושים – כדאי שתיזכרו בג'ייסון ואלדז. העבריין האמריקאי בן ה-36 עדכן במהלך 16 שעות את חבריו בפרטי חטיפה שיזם. ואלדז חטף אישה בשם ורוניקה והחזיק אותה כבת ערובה במוטל דרכים. בזמן שיחידת המבצעים של המשטרה ערבה לו מחוץ לזירה וחיכתה לשעת כושר לפריצה, מצא ואלדז את הזמן לעדכן בפייסבוק על מצבו, ואפילו להעלות תמונות שלו עם החטופה.

סך הכל פרסם החוטף שישה סטטוסים במהלך האירוע. "אני כרגע בחטיפה. קטע די מכוער, אבל אני מוכן לכל דבר", כתב תחילה. משפחתו וחבריו הגיבו לדבריו. היו כאלו שתמכו בו וכן כאלו שהפצירו בו "לעשות את הדבר הנכון". "אני אוהב אתכם, חברים, ואם לא אשרוד את זה – דעו שהייתם חברים טובים", הגיב להם ואלדז. לאחר מכן העלה שתי תמונות שלו עם בת הערובה. "חטופה חמודה, הא?", כיתב את התמונות.

האינטראקציה של ואלדז בפייסבוק אף הועילה לו בזמן המקרה, שכן אחד מחבריו עדכן אותו ששוטרים מתחבאים בשיחים מול חדרו ומחכים להזדמנות לפרוץ לבפנים. ואלדז אף הודה לו על כך. במהלך האירוע הוא אף אישר יותר מעשרה חברי פייסבוק חדשים.

לבסוף פרצו השוטרים לחדר, דבר שהוביל את ואלדז לירות בעצמו. כעת הוא מאושפז במצב קריטי. המקרה אילץ את הרשויות לדון בשאלה בה טרם נתקלו: האם כמה מחברי הפייסבוק של ואלדז צריכים להיעצר ולהיאשם בהפרעה למשטרה ולפגיעה בחקירה? "אנחנו עדיין לא בטוחים כיצד לטפל בזה", אמר קצין המשטרה דניאל קרויל.

בינתיים הפך עמוד הפייסבוק של ואלדז לקיר הקדשות בו חבריו כותבים לו מסרים, מאחלים לו החלמה ומתייחסים למעשה שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully