וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט נפרדת מ-Windows 7

מיקרוסופט עצרה את מכירת מערכת ההפעלה Windows 7, אבל לא לדאוג, שירותי התמיכה שלה עדיין יתקיימו

לצערו של כל מי שלא התרשם מ- Windows 8 כדי לשדרג אליה, מערכת ההפעלה הקודמת של מיקרוסופט, Windows 7, החלה את תהליך ההמתה האיטי שלה בידי היצרנית. החל מה-30 באוקטובר, עצרה מיקרוסופט את מכירת מערכת ההפעלה בעותקים קשיחים לקמעונאים – כך דווח בסוף השבוע.

המהלך מתיישב עם מנהגה של החברה להפסיק למכור מערכות הפעלה כשנה לאחר שהועברה להפצה על-ידי יצרני המחשבים. ואולם, לא צריך לדאוג מהיעלמות של Windows 7 מנוף המחשוב עדיין: נותרה עוד קצת פחות משנה עד שהיצרנים ייאלצו להפסיק למכור מחשבים שמגיעים עם המערכת הוותיקה מותקנת עליהם, עד ה-30 באוקטובר 2014, אז תחל הספירה האמיתית לאחור עבור Windows 7.

בנוסף, גם שירותי התמיכה של מיקרוסופט במערכת ההפעלה לא ייעלמו כל-כך מהר: החברה תמשיך לתמוך בחינם במערכות שעליהן הותקנה חבילת העדכונים Service Pack 1 עד תחילת 2015, ותמשיך להוציא עדכוני אבטחה עד 2020. משתמשי מערכת הפעלה Windows XP, שהתקשו להיפרד ממנה בין השאר בעקבות השקתה הלא מוצלחת של היורשת Windows Vista, אף נהנו מהארכת התמיכה על-ידי מיקרוסופט.

Windows 7, שהושקה ב-2009 בצל כשלון ההשקה הקודמת ותוך מאמצים כבדים של מיקרוסופט להבטיח שלא מדובר בתואמת ויסטה, נחלה הצלחה כבר בשלב ההזמנות המוקדמות וגרפה ביקורות חיוביות. לפי נתוני Net Applications לחודש נובמבר האחרון, עומד נתח השימוש בה על כ-47% מבין מערכות ההפעלה למחשבים שולחניים, כאשר XP עדיין במקום השני עם כ-31% ו- Windows 8 שלישית עם 9.3% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully