וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג לא תעדכן גרסת אנדרואיד למכשירי גלקסי S וגלקסי טאב

24.12.2011 / 12:43

סמסונג הודיעה שסמארטפון גלקסי S וטאבלט גלקסי טאב לא יוכלו להתעדכן לגרסת Ice Cream Sandwich עקב חומרה חלשה

בשורה רעה לבעלי סמארטפון סמסונג גלקסי S ולבעלי מחשב לוח סמסונג גלקסי טאב: החברה הודיעה כי מכשירים אלו לא יוכלו לשדרג את מערכת ההפעלה שלהם לגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה אנדרואיד - גרסה 4 הקרויה Ice Cream Sandwich. הסיבה: לטענת החברה למכשירים אלו אין מספיק זיכרון פנימי כדי לתמוך במערכת, בממשק המשתמש הנלווה של סמסונג TouchWiz ובעוד שיפורים הכלולים בעדכון. הסמארטפון גלקסי S2 כן יזכה לעדכון.

ההסבר של סמסונג לנקודה זו הוא שהנקסוס S מריץ "אנדרואיד בסיסי", בעוד הגלקסי S כולל גם את ממשק TocuhWiz ושירותים נוספים, שמעמיסים עליו. גם לבעלי טאבלט הגלקסי מדובר במכה – שכן גרסת ה-Ice Cream Sandwich הותאמה במיוחד למחשב לוח.

מקרה דומה אירע לאחרונה עם מכשירים של חברת HTC, שהודיעה כי מכשיר Desire לא יוכל להשתדרג לגרסת האנדרואיד Gingerbread, ולבסוף נאלצה לשנות את ממשק המשתמש שלה כדי שהמכשיר אכן יתמוך בגרסה.

"בחירתה של סמסונג לא לעדכן את הטלפון פשוט לא יכולה להתקבל. כעיתונאי טכנולוגיה אני מזועזע", כתב ולאד סבוב באתר הטכנולוגיה theverge.com. "החברה יכולה לספק גרסה ללא ה-TouchWiz למשתמשים, אך נראה שלא אכפת לה. סמסונג מסתכלת על יחסיה על לקוחותיה ככאלה שמסתיימים ברגע שהמכירה הושלמה. אפל, מיקרוסופט ואחרים למדו את הערך של תמיכה במשתמשים הקייימים. אנשים עומדים בתור לאייפון כי הם מאמינים שלאפל אכפת. אם סמסונג רוצה להתחיל להתחרות איתה ועם דומיה – כדאי שיתחיל להיות אכפת גם לה", כתב סבוב.


עוד בנושא:

- סמסונג צוחקת על מעריצי אפל
- סמסונג חשפה את הגלקסי טאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully