וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר גוגל: אפל מקנאת באנדרואיד

19.7.2011 / 16:33

אריק שמידט תוקף את אפל עקב תביעות זכויות היוצרים שהיא מגישה נגד מתחרותיה בשוק הסמארטפונים

"תביעותיה של אפל נגד מתחרותיה בשוק הסמארטפונים נובעות מקנאה וחוסר חדשנות" - כך מצהיר אריק שמידט, יו"ר גוגל (ולשעבר מנכ"לה). שמידט התבטא בנושא בעקבות פסיקת נציבות הסחר הבינלאומי של ארצות הברית נגד חברת HTC . הנציבות טוענת כי זו הפרה שניים מהפטנטים של אפל במכשיריה מבוססי אנדרואיד (מערכת ההפעלה מבית גוגל). במידה וערעור בנושא יידחה וקביעה זו תיכנס לתוקף, צפויה החברה הטאיוונית לשלם לאפל סכומי תמלוגים גבוהים.

שמידט דיבר בוועידת "המהפכה הניידת" שמקיימת גוגל בטוקיו. "החדשות הגדולות בשנה האחרונה היו הפריצה של גוגל-אנדרואיד והאופן בו מגיבות מתחרותינו. מכיוון שהן אינן מגיבות עם חדשנות, הן מגיבות עם תביעות משפטיות. לא עשינו דבר שאינו כשורה, והתביעות הללו מגיעות בגלל הצלחתנו", אמר. שמידט הוסיף כי גוגל תתמוך במאבקה של HTC (אשר ייצרה את הדגם הראשון של טלפון ה"נקסוס 1" של גוגל) וכי הוא בטוח כי היא תנצח.

יו"ר גוגל אף התפאר בכך ש-550,000 מכשירי אנדרואיד נכנסים לשוק מדי יום – 150,000 יותר ממה שנכנסו כל יום לשוק בחודש מאי האחרון. בסך הכל קיימים בשוק 135 מיליון מכשירי אנדרואיד, העובדים על 410 דגמים שונים ממגוון יצרניות, ביניהן סמסונג, מוטורולה ו-HTC.

עוד בנושא:

אפל ונוקיה כבר הפסיקו לריב

אפל וסמסונג עדיין רבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully