וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב מסכמת שנה: מה הסרטון הכי פופולרי?

TECH

11.12.2013 / 14:12

יוטיוב פרסמה את רשימת הקליפים הפופולריים של השנה. במקום הראשון: שיר השועל המפורסם. ואיזה זמר ישראלי כבש את יוטיוב השנה?

אחרי סיכום השנה של פייסבוק - יוטיוב שחררה היום (ד') את סיכום השנה שלה. הסיכום מורכב מרשימות הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב לשנת 2013, מקוטלגים לפי ז'אנרים. את הרשימות מלווה קליפ מקורי שמאגד בתוכו את כל הטרנדים הלוהטים ביותר של יוטיוב השנה.

קליפ סיכום השנה של יוטיוב:

לפי רשימות סיכום השנה של יוטיוב, הסרטון הנצפה ביותר הוא הלהיט החופר What Does the Fox Say? של Ylvis. אחריו מובילים ברשימה ה"הארלם שייק" בגרסתו המקורית, המערכון הביתי "איך חיות אוכלות את האוכל שלהן" והקליפ הפרובוקטיבי של מיילי סיירוס ל-Wrecking Ball.

בין הקליפים המוזיקליים הפופולריים ביותר ביוטיוב ניתן למצוא את "ג'נטלמן", הלהיט של PSY שכיכב עם "גאנגנם סטייל" בשנה שעברה, Roar של קייטי פרי ו-Blurred Lines המדובר של רובין ת'יק. גם ריהאנה, וואן דיירקשן, ג'סטין טימברלייק פינק, ברונו מארס טיילור סוויפט ודאפט מככבים ברשימה - ובאופן מוזר, דווקא ליידי גאגא נדחקת למקום האחרון ברשימה עם השיר Applause.

בתחום המשחקים מובילים הסרטונים הרשמיים של פלייסטיישן 4, Grand Theft Auto V, ובחדשות - התיעוד המרהיב של התרסקות המטאור ברוסיה והפיצוצים במרתון בוסטון.

בנוסף, ניתן לצפות גם ברשימות הסרטונים הפופולריים לפי מדינה. על פי רשימת הנצפים בישראל, למשל, ארבעת השירים הנצפים ביותר בשנה האחרונה הם של אייל גולן - "כל החלומות", "את", "היא לא את" ו"הלב על השולחן". הקליפ הנצפה ביותר בישראל בשנה האחרונה הוא "כוכב רשת סטייל" - קליפ של "שרוטונים" לטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים, הפרסומת לבירה מכבי שיצר הבמאי וניה היימן, קטע מתוך פרק הבכורה של הסדרה "בלתי הפיך" עם עדי אשכנזי, ובמקום הרביעי הסרטון של "יניר האחמ"ש".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully