וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין סלולרי: לומדים למבחני הלשכה בעזרת הטלפון

גלעד גרוסמן

19.1.2012 / 14:14

ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין שילבה קודים סלולריים המובילים להרצאות העשרה בספרי הלימוד לבחינות לשכה

לשכת עורכי הדין מעשירה את לימודי הסטודנטים עם טכנולוגיה סלולרית. לאחרונה החליטו בלשכת עורכי הדין להשתמש בקודי QR – ברקודים שמתורגמים על ידי הטלפון לקישורי רשת, כדי לסייע לסטודנטים למשפטים להתכונן למבחני הלשכה. בחוברות ההדרכה שהפיצה הלשכה לקראת המבחנים שנערכו לאחרונה שובצו ברקודים עם קישורים להרצאות בנושאים רלוונטיים.

ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין, שמוציאה ספרי הדרכה תחת השם "המתמחה", החליטה להשתמש בכלי החדש כדי לעזור לסטודנטים בנושאים בהם אלה התקשו בעבר. על פי נתוני ההוצאה לאור של הלשכה, נרשמו מעל 30 אלף צפיות בסרטונים השונים, כך שההוצאה לאור מתכננת להוסיף חומרים נוספים בחוברות עתידיות.

"בחלק מהלימודים הארוכים והאינטנסיביים, האפליקציות האלה מסייעות לשנן את החומר, והן גם סוג של אתנחתא", אומר גורי אבנר כלב, שנבחן בבחינות הלשכה בנובמבר. לדבריו, ההרצאות שניתנו במסגרת האפליקציות היו ברמה גבוהה, וסייעו לו ולחבריו בלימודים. "הבחינה היא בחינה של שינון", הוא מסביר, וההרצאות עוזרות להטמיע את חומר הלימוד. "זה עוזר לחרוש את השדה אחרת. הסרטונים הקצרים תורמים, ומהווים עוד קישוט על העוגה. אם היו סרטונים כאלה גם בלימודים לתואר, זה בהחלט היה מגוון את הלימודים".

בלשכת עורכי הדין טוענים שזוהי הפעם הראשונה בעולם שנעשה שימוש בטכנולוגית קודי ה-QR במסגרת לימודית, וסבורים כי בעתיד הקרוב כל ספרי הלימוד - בבתי ספר, אוניברסיטאות ועוד, יהפכו לספרים סמי-אלקטרוניים, המשלבים בתוכם קודים לצפייה בסרטונים ובעזרים וויזואליים מגוונים. "אין ספק כי הצפייה בסרטוני לימוד קצרים תוך כדי הלימוד תואמת את רוח הזמן ומעשירה את חווית הלימוד, ואנו גאים להיות החלוצים בתחום זה", אומר עו"ד אייל ננר, מנהל הפעילות של המתמחה העומד מאחורי הרעיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully