וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס תוסיף אפליקציית פייסבוק למכוניותיה

10.1.2012 / 18:02

אפליקציית פייסבוק ייעודית תיכלל במערכות הרכב של דגמי מרצדס העתידיים ותאפשר מציאת חברים ומסעדות בדרך

פייסבוק לא נשארת במחשב וגם לא מסתפקת בסמארטפונים. חברת מכוניות היוקרה מרצדס-בנז תשיק בעתיד גרסת פייסבוק מיוחדת שתיכלל במערכות הטלקומוניקציה שהיא מתקינה במכוניותיה. אפליקציה זו תיכלל במערכת טלקומוניקציה חדשה של מרצדס בשם mbrace2 שתיכנס לשימוש במכוניות מדגם SL-Class שיושקו ב-2013.

מדובר יהיה בגרסה מותאמת ולא מלאה של פייסבוק. היא תכלול רק מספר פיצ'רים בסיסיים שתוכננו לנהגים ומתרכזים בעיקר במיקומם של חברים ועסקים הנמצאים בסביבת הנסיעה. הנהג יוכל לגשת לרשימה של חברים שנמצאים באיזור בו הוא נוהג ולרשימת מסעדות שם שעליהם המליצו חבריו. באפליקציה יהיה ניתן גם לבחור מרשימה מוגדרת של סטטוסים אותם יוכל הנהג לפרסם בלחיצת כפתור, מבלי שיצטרך להקלידם תוך כדי הנסיעה. בנוסף, היא תדע לזהות שהנהג נכנס לאיזור מסוים ולפרסם בפייסבוק שהגיע אליו ומה זמן ההגעה המשוער ליעד הספציפי שלו, זאת בהתבסס על דיווחי תנועה.

"אחד הדברים המרכזיים שאנשים עושים על מסכים במכוניות שלהם הוא ניווט GPS. היכולת לראות מי מחבריהם נמצא באיזור היא דבר שיעניין אותם, אמר דן רוז, סגן נשיא לשותפויות ושיווק בפייסבוק. לדבריו, שיתוף הפעולה עם מרצדס הוא תוצאה של התרחבות המדיה החברתית למקומות חדשים בהם מסכים וחיבור לאינטרנט זמינים. "עכשיו, כשיש מכוניות חכמות, הייתם מצפים שיותר ויותר יצרני רכב ירצו לאפשר לאנשים לתקשר עם חבריהם ולנצל את ההקשר החברתי", אמר בראיון.

רוברט פוליקנו, מנהל מוצרי טלקומוניקציה במרצדס, הבטיח כי השירות החדש לא יסיח את דעתו של הנהג יותר מאשר מערכת ניווט או רדיו פועל. כל הפעולות הטקסטואליות בפייסבוק לא יפעלו כאשר המכונית נמצאת בתנועה, והמשחקים החברתיים דוגמת פארמוויל, לא יכללו בגרסת פייסבוק לרכב.


עוד בנושא:

- פייסבוק הכריחה 45 אלף משתמשים לשנות סיסמא בעקבות חדירת תולעת
- אפליקציית פייסבוק ל-PC ולסמארטפון: באיזה מהם באמת צריך אותה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully