וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות תמונות חדש של גוגל: Photovine

14.7.2011 / 13:00

גוגל מציגה שירות תמונות חדש הנועד לצילום סלולרי ושיתוף חברתי. הגולשים יתייגו תמונות וכך ייצרו ענפי נושאים

«iframe width="480" height="303" src="https://www.youtube.com/embed/-MPIZKPhfDY" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

גוגל משיקה שירות תמונות חברתי חדש. חברת "סלייד", אותה רכשה גוגל, העלתה לאוויר את אתר photovine.com. בשלב זה האתר מכיל רק עמוד בית, סרטון וידאו ואפשרות לשלוח בקשת הזמנה לשירות. סרטון הווידאו המוצג מתאר את המוצר בצורה כללית מאוד. לפיו, ניתן לצלם בעזרת השירות על ידי שימוש במכשיר סמארטפון, להוסיף כיתוב לתמונה ולהעלות לרשת. הסלוגן של השירות "שתול תמונה, ראה אותה צומחת" מרמז על אינטראקציה חברתית הקשורה לתמונות, אך אין כל פירוט על צורת השימוש.

ה-Business Insider קיבל גישה לעמוד ה-FAQ (שאלות נפוצות) של השירות (העמוד כרגע אינו זמין באתר עצמו) ופרסם את תוכנו. לפי העמוד, ה-Vines "מחברים אותך עם אנשים דרך הרעיונות והנושאים הבאים לידי ביטוי בתמונותיך. Vine הוא משפחה גדלה של תמונות המחוברות דרך כיתוב משותף שנוצר על ידיך, על ידי חבריך ועל ידי אנשים מרחבי העולם. ככל שאנשים מוסיפים תמונות ל-Vine, הם מספרים את סיפוריהם על הרגעים, התמונות והרעיונות שמגדירים את חיינו, זאת בדרך חברתית, יצירתית וכייפית"

כדי לפתוח Vine יש לצלם תמונה, לתת לה כיתוב או להוסיפה ל-Vine קיים. משתמשים אחרים יראו את ה-Vine ויצטרפו אליו על ידי הוספת תמונותיהם. כך, אם אנשים למשל מתייגים תמונה תחת השם "אהבה", בסופו של דבר יהיה בשירות צבר תמונות הממחיש כיצד אנשים מרחבי העולם מגדירים אהבה (בצורה ויזואלית). כל גולש יוכל לראות את התמונות שיועלו לשירות, גם אלו שאינם עוקבים אחרי המשתמש הספציפי.

תיאור השירות מזכיר למדי את שירות התמונות המעודכן של טוויטר, המאפשר לחלוק תמונות ולדפדף בין תמונות החולקות את אותו תג. באתר searchenginewatch.com מעריכים כי אם השירות יהיה פופולרי, ייתכן וישולב בצורה כלשהי ברשת החברתית החדשה גוגל פלוס. יש לציין שלגוגל כבר יש שירות תמונות קיים, פיקאסה, אך הוא מזכיר יותר שירותים מסוג "פליקר", בעוד ש-Photovine דומה יותר לשירותי תמונות סלולריים/חברתיים דוגמת Instagram.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • photovine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully