וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 6 פלוס: הגודל כן קובע

TECH

22.9.2014 / 17:48

מהומה במערכת וואלה: אייפון 6 פלוס הגיע! התנפלנו עליו, בדקנו אותו, צילמנו בהילוך איטי, רצנו בהילוך מהיר וניסינו להכניס אותו לכיס. אז שווה לקנות? תלוי אם הגודל חשוב לכם

במאי: גיא גורן, צלם: דייב שחר, מפיק: אורי דישון

כשהאייפון 6 פלוס נוחת אצלנו במערכת, הוא מתקבל בכבוד ובהתרגשות כאילו היה נשיא המדינה. כולם יוצאים מהחדרים ובאים במרוצה, רוצים למשש, לגעת. המכשירים של אפל כבר מזמן הפכו ליותר מסתם מוצר, והחברה הצליחה למתג את עצמה כ"משהו שמחכים לו", וכשהוא מגיע - אי אפשר להישאר אדישים. גם אלה שבאו, העיפו מבט על המכשיר שקיבלנו והודיעו: "גדול מדי. מכוער. רק אנדרואיד" והמשיכו בדרכם. קנאים.

אז האייפון 6 פלוס הוא אכן די גדול - מה שמקשה על האצבע להגיע לכל מקום במסך כדי להקליק עליו. הנסיין שלנו לא ממש התרשם מאפליקציית הבריאות המפורסמת, שאמורה לספור קלוריות ששרפנו, צעדים שצעדנו ומדרגות שטיפסנו,
אבל המצלמה די מרשימה. כמו בדגמים קטנים, המצלמה היא עדיין בגודל 8 פיקסלים, אבל הצילום בהחלט השתפר, ונוסף לו מייצב תמונה שמאפשר לצלם תנועה אחידה, וגם אופציה לצלם בהילוך איטי.

לסיום בדקנו את הדבר החשוב ביותר - האם המכשיר הגדול הזה מצליח בכלל להידחס לתוך הכיס? פתרון התעלומה - בסרטון המצורף!

אז האייפון 6 פלוס אולי לא יתאים לכל אחד, בגלל הגודל הלא-רגיל שלו, אבל הוא בהחלט מרשים בצורתו ובביצועיו - והעיקר, גורם לכם להיות מסמר המשרד, כמו שנוכחנו לגלות. אם אתם מחפשים לנו מתנה לחג - בהחלט נשמח לקבל.

האייפונים יגיעו לחנויות היבואנים הרשמיים בארץ בסוף אוקטובר.

המכשיר באדיבות חנות iStore תל אביב

עוד בנושא:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביקורת: אייפון 6 פלוס. מערכת וואלה!
ביקורת: אייפון 6 פלוס/מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully