וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי סמסונג: "לא הרשו לנו להסתכל על היו"ר"

שמועות מביכות סביב ביקור היו"ר במפעלי סמסונג, גוגל גלאס ישמיעו לכם מוזיקה, אינטל מייצרת את המודם הקטן בעולם ונוקנוק הישראלית נפרדת מפיצ'ר זיהוי השיחות. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות לא נעימות דולפות מכיוון חברת סמסונג. מתברר כי כאשר יו"ר סמסונג לי קון-הי ביקר באחד ממפעלי החברה, העובדים קיבלו כמה הנחיות מפוקפקות, כך לפי הדיווח בבלומברג. הנחיות אלה כללו הוראה לחנות מאחורי המפעל משום שהמכוניות המכוערות שלהם עלולות לפגוע במבקר הבכיר, ואיסור בהייה למטה מהחלונות. בנוסף, הונחו סוכריות מנטה בחדרי השירותים שהעובדים התבקשו לקחת כדי לנטרל ריח רע מהפה שלהם, שטיח אדום נפרש בחוץ ומאבטחים בירכו את היו"ר לשלום. מהנדס בחברה צוטט באמירה כי "הלכה למעשה, אסרו עלינו להסתכל עליו" וש"סמסונג היא דת, והיו"ר לי הוא אלוהים".

נוקנוק נפרדת מזיהוי השיחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Noknok משנה כיוון. החברה הישראלית, שהאפליקציה שלה צברה תאוצה לאחרונה בזכות הוספת פיצ'ר ה"רפיוטיישן", אשר מציג בפני המשתמשים את השמות שמשתמשים אחרים העניקו להם בספרי הטלפונים שלהם, עומדת לוותר על הפיצ'ר שהיה המרכזי שלה לפני כן: ה-Caller ID. מדובר בהצגת פרטי המתקשרים אל המשתמש ממספר בלתי מזוהה, על בסיס הצלבת נתונים כמו שמות, מספרי טלפון ותמונות עם מאגרי מידע שונים, אשר חשף את החברה לביקורת על כך שהיא מחזיקה בפרטים אישיים של אנשים שלא נתנו לה הרשאה לכך. עם השינוי החדש, המידע שבו תשתמש האפליקציה יהיה סגור למה שהמשתמשים סיפקו לה בהרשאות שאישרו עם התקנתה ולא ישאב נתונים ממאגרי מידע חיצוניים.

בהודעה שפרסמה החברה בפייסבוק נכתב בהקשר של ה-Caller ID כי "אותנו לימדו שפיצ'ר טוב באפליקציה הוא כמו בדיחה - אם צריך להסביר אותו, הוא לא עושה את העבודה" וכן ש"קראנו את התגובות ודיברנו איתכם בשבועיים האחרונים. בדקנו את המספרים ואת אחוזי השימוש, ואפשר להגיד שהמשתמשים כבר לא ממש מתלהבים מלדבר בטלפון. שקלנו את האסטרטגיה, ישבנו כל הצוות עד 4 בבוקר שבוע רצוף והבנו שאנחנו הולכים לסושיאל".

השינוי יקבל תוקף בעדכונים הבאים של האפליקציה, שלדברי נוקנוק יקחו לה עוד כמה ימים של פיתוח. בנוסף, הגרסה הבאה תשכלל משמעותית את פיצ'ר המוניטין שהאיץ את הפרסום שלה: משתמשים יוכלו לפנות אישית לאנשים שעומדים מאחורי השמות שניתנו להם, כאשר נותני השמות יוצגו באופן אנונימי ויוכלו לחסום את המשתמש מלפנות אליהם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עכשיו תוכלו לראות כמה אנשים נחשפו לציוצים שלכם בטוויטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוויטר פתחה את לוח הבקרה המציג נתונים סטיסטיים על חשיפה לציוצים לכלל המשתמשים ברשת המיקרובלוגינג. שירות זה, שהושק ביולי, היה פתוח עד כה למפרסמים ולמשתמשים מאומתים בלבד. כעת, כל אחד יכול לקבל קנה מידה לגבי מידת ההצלחה של ציוצים מסוימים לעומת אחרים.

בקרוב באינטל: המודם הזעיר ביותר בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל מייצרת מודם בקישוריות 3G שגודלו יהיה כשל מטבע של סנט אמריקאי בודד, אותו כינתה היצרנית "המודם הזעיר בעולם". לפי הדיווח ב-BBC, הוא יוכל להיות מוטמע במכשירים לבישים ובמוצרי אבטחה כמו מכשיר התראות חכמות מפני היווצרות עשן.

גוגל גלאס ישמיעו לכם מוזיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנדורה השיקה אפליקציה של שירות הרדיו והמלצות השירים שלה עבור גוגל גלאס. לפי Cnet, באמצעות האפליקציה יוכלו בעלי המשקפיים החכמים של גוגל לבחור תחנות בפקודות קוליות ולהאזין למוזיקה דרך אוזניות או במצב של Bone conduction, הולכת סאונד אל האוזן הפנימית דרך עצמות הגולגולת, טכניקה שנעשה בה שימוש במכשירי שמיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully