וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל הסירה מהאפסטור משחק בנושא מריחואנה

וגם: פייסבוק מפעילה שירות זיהוי-שירים בפוסטים, ושוטרים ישתמשו בגוגל גלאס כדי לתת דו"חות. חדשות הטק

פייסבוק מציגה: מזהה-שירים בפוסטים

שירות חדש של פייסבוק יאפשר זיהוי קטעי מוזיקה וסדרות טלוויזיה המושמעים או הנצפים ברקע בעת כתיבת פוסט. השירות דמוי-השזאם מוסיף עוד רובד לפוסטים ומשלים למעשה על הוספת כפתורי מצב הרוח משנה שעברה.

כדי להשתמש בשירות, שיושק בארה"ב בשבועות הקרובים ובהמשך בוודאי יורחב למקומות נוספים, יהיה על המשתמש לאפשר שימוש בפיצ'ר באפליקציה הסלולרית של פייסבוק, וזו תעשה שימוש במיקרופון שבמכשיר כדי לזהות את הצלילים ברקע. לאחר מציאת התאמה ובחירה בפריט הנכון, חבריכם ייחשפו לקטע באורך 30 שניות אם מדובר בשיר, ובמקרה של סדרת טלוויזיה, יוצגו שם הפרק או העונה הרלוונטיים.

השוטרים בדובאי ישתמשו בגוגל גלאס כדי לתת דו"חות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל גלאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת דובאי מניחה את ידיה על גוגל גלאס ותשתמש במוצר כדי להילחם בעברייני תנועה. לפי דיווח באתר Gulf News, תחל בקרוב המשטרה המקומית להשתמש במשקפיים החכמים של גוגל כדי לאתר מכוניות שבעליהן עובר על חוקי התנועה ולהנפיק קנסות. לפי האחראי על מכשור חכם במשטרת דובאי, זו פיתחה שתי אפליקציות שתשמש את השוטרים: האחת לצילום עבירות תנועה באמצעות המשקפיים והשנייה לזיהוי כלי רכב. אותו בכיר אמר לאתר שבמידה שהתוכנית הנסיונית תנחל הצלחה, המשטרה תרכוש יחידות נוספות של המשקפיים ותרחיב את השימוש בהם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

חדש בלינקדאין: מדד פופולריות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו לינקדאין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינקדאין משיקה כלי חדש שמדרג את הפופולריות של המשתמש ביחס לעמיתיו בכל הקשור לצפיות. כלי ה-How You Rank מתווסף לשירות שמגלה לגולש ברשת החברתית מי צפה בפרופיל שלו, ומשקלל את הנתונים בהתאם לצפיות בפרופילים של משתמשים אחרים באותה רשת, בין כלל המשתמשים שהוא קשור אליהם בלינדקאין ובין עובדים אחרים באותה חברה.

אפל הסירה משחק גראס פופולרי

המשחק "Weed Firm", המציע התנסות וירטואלית בגידול מריחואנה, הוסר מחנות האפליקציות של אפל. אלה לא היו חדשות מסעירות אילולא המשחק הגיע למקום הראשון בחנות בארה"ב.

לפי ההצהרה שפרסמה מפתחת המשחק באתר שלה, שמבטיחה כי תמצא את דרכה חזרה למשתמשים, "זו הייתה לגמרי ההחלטה של אפל, לא שלנו. אנחנו משערים שהבעיה הייתה שהמשחק היה טוב מדי והגיע למקום הראשון בכל הקטגוריות, מכיוון שבהחלט ישנו מספר גדול של אפליקציות בנושא מריחואנה, כמו גם משחקים המקדמים 'פעילויות בלתי חוקיות' אחרות כביכול כמו ירי באנשים, מכוניות מתנגשות והשלכת ציפורים על בניינים". בטק-קראנץ' ציינו שעוד קודם לכן הוסרה האפליקציה גם מהחנות של גוגל, אולם במקרה זה הבעיה לא נגעה לתוכן של המשחק, לטענת החברה, שאמרה בהקשר כי "אנחנו מצפים לחזור לגוגל פליי ברגע שנמצא מפיץ מתאים".

למזלכם, מבקר המשחקים שלנו הספיק לשחק בו ותוכלו לקרוא את ההתרשמות שלו על ידי לחיצה על הלינק.

אפליקציית החשאיות "סיקרט " מגיעה לישראל

בשורה לשוחרי החשאיות: אפליקציית סיקרט, הרשת החברתית המאפשרת שיתוף אנונימי של הודעות, מגיעה לאנדרואיד ומתרחבת מחוץ לארה"ב. האפליקציה המדוברת נחתה בגוגל פליי וזמינה כעת להורדה גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully