וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הגישה בקשה לפטנט על עדשות מגע עם מצלמה

וגם: משנה הבאה נוכל להשמיד את הסלולרי מרחוק, ואיך לפרוץ את מנגנון טביעת האצבעות של הגלקסי? חדשות הטק

בקרוב נרכיב מצלמה על עדשות מגע?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

אחרי גוגל גלאס, ענקית האינטרנט מבקשת להגיע גם לעדשות המגע: גוגל הגישה בקשת פטנט למצלמות זעירות המותקנות על-גבי עדשות מגע חכמות, בהן תוכלו לשלוט באמצעות דפוסי מצמוץ מסוימים. לפי הדיווחים, המצלמות אמורות להיות מושתלות באופן שלא ישפיע באופן מורגש על עובי העדשה. לאחר צפייה באירוע מסוים והקלטתו, יוכל מרכיב העדשות לשתף את הצילום ישירות עם משתמשי מכשירים ניידים. כמובן, מכיוון שמדובר רק בשלב הטרום-פטנט, ייקח עוד זמן עד שהחזון הנוכחי של גוגל יהפוך למציאות, אם בכלל.

בשנה הבאה נשמיד את הטלפון מרחוק

פצצת אטום. ShutterStock
אילוסטרציה: ShutterStock)/ShutterStock

יצרניות ומפעילות סלולר מתגייסות לייצור מנגנון שיאפשר מעין "השמדה עצמית" מרחוק בטלפונים גנובים או אבודים. חברות ענק כמו אפל, סמסונג, גוגל, HTC, מוטורולה, נוקיה, AT&T ו-Verizon התחייבו לספק מנגנון זה עד השנה הבאה, ומכשירים שיימכרו אחרי יולי 2015 יאפשרו למשתמש למחוק את המידע על המכשיר ולנעול אותו מרחוק. בתקופה האחרונה, המחוקקים האמריקאים דוחפים ליצירת סטנדרט שכזה, ולפי דו"ח של חוקר מאוניברסיטת קרייטון שפורסם בסוף מרץ, אמצעי "השמדה עצמית" עשוי לחסוך לצרכן האמריקאי 2.6 מיליארד דולר בשנה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הדגמה בווידיאו: פריצה לגלקסי S5 עם צילום טביעת אצבע

מנגנון טביעות האצבע בגלקסי S5 החדש של סמסונג סובל מאותה פירצה המאפיינת את המנגנון המקביל באייפון - כך הדגימו אותם חוקרי אבטחה גרמניים בסרטון וידאו חדש. הפירצה מבוססת על צילום טביעת האצבע, למשל מכוס שהושארה בבר, וכן הפיכתה לטביעה מזויפת הניתנת לשימוש קבוע באמצעות דבק עץ ושימוש בטכניקות מעבדה, לפי הבלוג 9to5 google . ובניגוד לאייפון, המכשיר מסתפק בטביעת האצבע ללא צורך בסיסמה ומאפשר גישה מלאה לחשבונות באפליקציות כמו פייפאל.

כמה עולה לייצר את הגלקסי S5?

סמסונג גלקסי S5 – ארז רונן. ארז רונן, מערכת וואלה!
סמסונג גלקסי S5 – ארז רונן/מערכת וואלה!, ארז רונן

עוד בנושא דגם הגלקסי החדש: לפי ניתוח שערכה חברת המחקר IHS, ייצור כל מכשיר על רכיביו השונים עולה לסמסונג כ-256 דולר. לפי הדיווח של re/code, בארה"ב נמכר המכשיר עבור 660 דולר ללא חוזה, נתון המגלם רווח של כ-60% עבור סמסונג, וב-200 דולר במסגרת חוזה של שנתיים עם המפעילות בארה"ב. בישראל, הושק באחרונה הגלקסי S5 במחיר של 3,500 שקל לגרסת ה-3G הזולה יותר דרך המפיצה הרשמית, ובמחירים נמוכים במעט דרך מפיצים אחרים כמו חברות הסלולר.

ואיך הגלקסי S5 החדש? לקחנו אותו לסיבוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully