וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדבר עם וירוס

נימרוד בן משה

7.12.2005 / 11:15

וירוס חדש משוחח עם אנשים במסנג'ר של AOL ואז משכנע אותם לפתוח קובץ נגוע. תחילתו של עידן חדש בעולם הוירוסים?

חברת האנטי וירוס Imlogic הודיע על וירוס מסוג חדש לחלוטין. הוירוס התגלה בתוכנת המסרים של AOL וככל הידוע, הוא הוירוס הראשון שמדבר עם הקורבן לפני שהוא מתקיף. הגולש התמים לפתע מקבל הודעה מאחד החברים ברשימת החברים שלו. בהודעה כתוב "LOL That`s cool" ומופיע קישור לקובץ בשם "clarissa17.pif."

רב המשתמשים היו פותחים את הקובץ מבלי לחשוב פעמיים, אחרי הכל הוא מגיע ממישהו ברשימת החברים שלהם. אך גם אם אתם אנשים ספקנים, שלא פותחים כל קובץ שמגיע אליכם למחשב, יש לוירוס עוד טריק אחד בשרוול. במקרה ושלחתם לחבר שלכם הודעה בחזרה ושאלתם אותו שאלה (שהיא מן הסתם "תגיד, הקובץ הזה בטוח?"), תישלח אליכם הודעה בחזרה שאומרת "lol no its not a virus"

ברגע שהקובץ נפתח הוא מנטרל תוכנות אבטחה, מתקין "דלת אחורית" שמאפשרת להאקרים להיכנס אליכם למחשב, ומשנה את קבצי המערכת. לאחר שהוא עשה את כל זה הוא משכפל את עצמו ושולח את עצמו לכל מי שנמצא ברשימת החברים שלכם.

הוירוס נקרא IM.Myspace04.AIM, בשלב זה הוא עדיין אינו מהווה איום גדול אך יש לו את הפוטנציאל להפוך למגפה גדולה. הוא גם מסמל את האפשרות של וירוסים דומים שיופצו בתוכנות מסרים אחרות בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully